רחמים מלול בפאנל
רחמים מלול בפאנל

רחמים מלול: "מי שמנהל היום את מדינת ישראל זה אך ורק ראשי הערים"

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, דיבר בפאנל הפותח בוועידת השלטון המקומי לחדשנות, על היעדר הממשלה

פורסם בתאריך: 19.2.20 16:29

-->

בימים אלה נערכת ועידת השלטון המקומי לחדשנות 2020 MUNI EXPO בגני התערוכה בתל אביב, יחד עם תערוכת ״עיר המחר״. בוועידה המקיפה משתתפים בכירי הרשויות המקומיות מכל הארץ, ראשי ערים, חברי מועצה ומחזיקי תיקים, וכן מנהלים מדרגים שונים שבאים להתרשם מתערוכת הענק שבמקום ולהיחשף לחידושים האחרונים בכל התחומים של השירות המוניציפלי.

בכירי עיריית רחובות הגיעו על מנת ללמוד ולהתעדכן כיצד ניתן לשפר ולייעל את עבודת העירייה ואת השירות לתושבים. במקביל לתערוכה נערך גם כנס ובו משתתפים בכירים בממשלה ובשלטון המקומי: שרים וחברי כנסת, ראשי ערים ומועצות ובכירי המשק, צה״ל והשלטון המקומי. ראש העיר רחובות רחמים מלול השתתף בפאנל פותח בנושא ״חוק או מוסר: האם המוסר משחק תפקיד בזירה הלאומית והמקומית?״.

בין היתר אמר מלול: ״בהיעדר ממשלה ובקיפאון פוליטי, מי שמנהל היום את מדינת ישראל זה אך ורק ראשי הערים. האחריות שמוטלת על כתפינו היא רבה מאוד״. ראש העיר אף ציין כי הוא מקפיד מאוד לא להיפגש ביחידות עם יזמים וקבלנים, אלא רק בנוכחות הצוות המקצועי המלא וכל שאלה משפטית- תכנונית שדרושה לה חוות דעת מובאת לדיון בפורום משפטי תכנוני רחב שמתקיים באופן קבוע פעם בשבוע. ״זהו פורום חסר תקדים שאין לו אח ורע ברשויות אחרות״.

מנכ״ל העירייה דורון מילברג השתתף בפאנל בנושא ״בונים מודל חדש לפיתוח תשתיות עירוניות״ ואמר כי ״לשוק הפרטי יש שפע של פתרונות להציע למגזר המקומי. ברחובות אימצנו פתרונות טכנולוגיים שחוסכים הרבה לציבור״ ואף הדגים באמצעות פתרון הטכנולוגיה האלחוטית החדשני שיושם בעיר וחסך חפירות והוצאות להנחת סיבים אופטיים, ומכרז התאורה להחלפת מנורות הרחוב בלדים.

רחמים מלול: "אנו מקפידים להישאר מעודכנים בכל החידושים והמוצרים החדשניים במגוון התחומים של הפעילות המוניציפלית. כל אלה מאפשרים לנו לשפר ולייעל את עבודת העירייה לשירות התושבים, ולהתמודד בצורה הטובה ביותר עם כל אתגר עירוני".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמק חפר

    מועצה אזורית עמק חפר איגוד ערים והמשטרה מעלימות עיין מחניון משאיות ואוטובוסים בתוך מושב גאולי תימן למרות הסכנות סבל התושבים וזיהום הסביבה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר