תיעוד ההתעללות של ציפורה דוד במצלמות האבטחה
תיעוד ההתעללות של ציפורה דוד במצלמות האבטחה

ציפורה דוד שתועדה כשהיא מטיחה וחונקת תינוק בו טיפלה, הורשעה בהתעללות. השופטת: "נהגה באכזריות"

ציפורה דוד, המטפלת מבית עובד שתועדה כשהיא מתעללת בתינוק שבו טיפלה, הורשעה בעבירת התעללות. שופטת בית משפט השלום ברחובות: "ניכר שהתינוק סבל הלכה למעשה". סנגורה של דוד, עו"ד ירון פורר: "נלמד את הכרעת הדין וניערך לטיעונים לעונש"

פורסם בתאריך: 11.2.20 09:18

-->

סגנית נשיאת בית משפט השלום ברחובות, אפרת פינק, הרשיע הבוקר (שלישי) בהתעללות את ציפורה דוד, המטפלת ממושב בית עובד שתועדה כשהיא מתעללת בתינוק שבו טיפלה בנס ציונה. הפרקליטות תדרוש לגזור על דוד מאסר בפועל.

בפסיקתה קבעה השופטת פינק כי "עובדות כתב האישום, כמו גם העיון בהקלטות, מלמדים כי מתקיימים כל ששת התנאים לקיומה של עבירת ההתעללות: במעשיה של הנאשמת היה משום פוטנציאל קשה לגרימת נזק או סבל לתינוק, כפי שבא לידי ביטוי בהטחת התינוק על הרצפה ובחניקתו; הנאשמת נהגה באכזריות, תוך הטלת אימה משמעותית, ביזוי, השפלה או דיכוי כלפי התינוק; העובדות המתוארות בכתב האישום נפרסות בעיקר על פני יום אחד, ואירוע נקודתי נוסף על פני יום אחר. עם זאת, יום זה כולל סדרה ארוכה של אירועים קצרים; לא ניתן להפריז בתיאור פערי הכוחות בין הנאשמת ובין התינוק, שהם גדולים ומשמעותיים ביותר בהינתן גילו של התינוק ותפקידה של הנאשמת כמטפלת בתינוק; הנאשמת הטילה מרות על התינוק והפחידה אותו; התינוק היה חסר ישע לחלוטין אל מול הנאשמת".

אמו של התינוק אמרה בתום הכרעת הדין: "עברנו מסע לא פשוט והיום בית המשפט נתן את התשובה לעניין סעיף האישום והכריע שזו התעללות. אנחנו חושבים שצריך לגזור עליה מאסר בפועל".

עו"ד ירון פורר, סנגורה של המטפלת, אמר לאחר הכרעת הדין: "בית המשפט כיבד היום לצערי את שיקול הדעת של התביעה. מבלי להקל ראש במעשים, בית המשפט קבע גם שאפשר היה להאשים אותה בעבירות קלות יותר. נלמד את הכרעת הדין וניערך לטיעונים לעונש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר