אירוע השקת מפלגת "קול הנשים" ברחובות
אירוע השקת מפלגת "קול הנשים" ברחובות

מפלגת "קול הנשים" ערכה ברחובות את אירוע ההשקה החגיגי והציגה את רשימתה לכנסת

מפלגת "קול הנשים", אשר תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, הושקה במוצאי שבת ברחובות. ראש הרשימה ד"ר מזל שאול: "הפוליטיקה הישנה כשלה בשתי מערכות הבחירות האחרונות ואנחנו מביאות כאן מנהיגות אחרת. מנהיגות נשית שלא נשמעת כיום בממשלת ישראל"

פורסם בתאריך: 10.2.20 10:35

-->

במוצאי שבת התקיים ברחובות אירוע השקת מפלגת "קול הנשים", אשר תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת בראשותה של ד"ר מזל שאול, מי שהובילה את מהפכת הנשים ברשויות המקומיות ב-2018 כמנכ"לית עמותת כ"ן.

רשימת המפלגה לכנסת, הכוללת כ-100 נשים מכל מגזרי החברה הישראלית, הוקמה במטרה להגדיל את ייצוג הנשים בכנסת ישראל ובתפקידי מפתח בחברה, ולטפל באופן יסודי ועמוק בסוגיות יסוד בחברה הישראלית מנקודת מבט נשית. מנכ"לית המפלגה היא עו"ד ליאת פוגל, תושבת רחובות.

באירוע שהתקיים במתחם נשות העיר ברחובות (רחוב אלי הורוביץ), אמרה ד"ר מזל שאול בנאומה: "אנו בעיצומה של מערכת בחירות שצופה לנו את אותן תוצאות כמו בעבר. אני אומרת בואו לא נעשה אותו דבר, בואו נציג אלטרנטיבה לכל אלו שנמאס להם מהפוליטיקה הרגילה והישנה. אנחנו מביאות כאן מנהיגות אחרת. המנהיגות האחרת היא מנהיגות של פסיפס, מנהיגות נשית, מנהיגות שלא נשמעת כיום בממשלת ישראל. ייצוג הנשים בכנסת רק הולך ופוחת ואנחנו כאן כדי לתקן את העיוות הזה, אבל לא רק. אנחנו נטפל בחינוך, בביטחון הפנים, באוצר, ונביא את נקודת מבטן של הנשים שלא נשמעת היום למרות שאנו מהוות 51 אחוזים מכלל האוכלוסייה. הזמן למנהיגות נשית בכנסת הוא עכשיו".

מספר 2 ברשימה, שרון רופא אופיר: "תמונת המצב של ישראל 2020 אחרי שתי מערכות בחירות ורגע לפני מערכת בחירות שלישית, היא תמונת מצב עגומה מאוד שפוגעת בכל אחת ממערכות החיים שכולנו פוגשים יום יום. נשים הולכות ונעדרות מהשיח הפוליטי. ישנן חברות שקולן של נשים לא נשמע בהן בכלל. זו תעודת עניות למדינת ישראל של 2020".

אירוע השקת מפלגת "קול הנשים" ברחובות

אירוע השקת מפלגת "קול הנשים" ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר