סימני חניקה שהותירה השרשרת על הנער
סימני חניקה שהותירה השרשרת על הנער

נערים מרחובות הותקפו פיזית על ידי עובד בחנות צעצועים בבילו סנטר

חמישה נערים מרחובות הותקפו על ידי עובד בחנות צעצועים בבילו סנטר. אחד הנערים שקיבל סטירה ונחנק במהלך התקרית: "יצאנו מהחנות והוא עוד המשיך לנסות לברוח מאנשי הביטחון, לרוץ אלינו ולצעוק שהוא יפרק אותנו"

פורסם בתאריך: 28.1.20 07:46

-->

חמישה נערים מרחובות הותקפו לפני כשבועיים בחנות צעצועים במתחם בילו סנטר על ידי עובד בחנות. ל"ערים" נודע כי עוד באותו ערב הגישו הנערים תלונה במשטרת רחובות ונשלחו לבדיקות במלר"ם בראשון לציון. המקרה עדיין נמצא בחקירת המשטרה ובינתיים הושעה אותו עובד מהחנות.

אחד הנערים מתאר את האירוע הטראומטי ואת התפתחותו הלא צפויה: "נכנסנו לחנות אני ועוד ארבעה חברים. אחד החברים נגע באיזה צעצוע על המדף ופתאום בא העובד והתחיל לקלל אותנו 'זדיינו לי מהחנות או שאני מפרק אותכם'. כולנו היינו בהלם. לא הבנו איך עובד בחנות מדבר ככה, ועוד בחנות לילדים".

התקרית לא נעצרה כאן והנער מתאר כיצד היא החריפה במהרה והגיעה לאלימות פיזית: "שאלתי את העובד 'למה אתה מדבר אליי ככה?'. זה לא נשאל בחוצפה, אבל הוא התקרב אליי, הצמיד את המצח שלו לשלי ואמר לי 'אם תדבר אליי בטון הזה אני אפרק אותך'. שאלתי שוב 'למה אתה מדבר אליי ככה?' והוא העיף לי סטירה וחנק אותי עם שרשרת שהייתה עליי".

מה עשיתם בשלב הזה?

"חברים שלי ואני ניסינו להרחיק אותו ובינתיים הגיעו אנשי ביטחון שהחזיקו אותו. יצאנו מהחנות והוא עוד המשיך לנסות לברוח מאנשי הביטחון, לרוץ אלינו ולצעוק שהוא יפרק אותנו".

יש לציין כי מדובר בקבוצת נערים נורמטיביים לחלוטין, תלמידים טובים שעד עכשיו לא מבינים מה גרם להתנהגות המוזרה של המוכר. "נבהלנו, היינו בהלם", מספר אותו נער. "אני לא נכנס לקטטות או מתעסק עם אנשים. חשבתי שאני בטוח בחנות כזו, אבל כנראה שלא".

הנער במהלך הגשת התלונה במשטרה

הנער במהלך הגשת התלונה במשטרה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר