דוח התנועה שקיבל א'
דוח התנועה שקיבל א'

נהגים מרחובות טוענים: "ברחוב הרצל פינת אברבאנל המשטרה חילקה לנו דוחות על עבירות תנועה שלא התרחשו". צפו בתיעוד

תושבים מרחובות מתלוננים כי שוטר תנועה מתחנת רחובות חילק ברחוב הרצל פינת אברבאנל דוחות על אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, גם כשיש תיעוד שמראה כי לא התבצעה שום עבירה לכאורה. צפו במקרה שתועד על ידי נהגת שחטפה קנס של 500 שקלים ו-8 נקודות. במשטרה מגיבים: "מדובר בסרטון שמציג תמונה חלקית של מעבר החציה"

פורסם בתאריך: 23.1.20 14:22

-->

תושבים מרחובות מתלוננים כי שוטרי תנועה מתחנת רחובות חילקו ברחוב הרצל פינת אברבאנל דוחות על עבירות שלא היו ולא נבראו, לכאורה.

א', תושב העיר, חטף ביום שלישי השבוע דוח על סך 500 שקלים בנוסף ל-8 נקודות, על כך שלא עצר במעבר חציה ולא נתן זכות קדימה להולכת רגל שעברה בו לכאורה. ל"ערים" הוא מספר כי למזלו נהגת שהייתה מאחוריו תיעדה את כל המקרה, וכך יש בידיו הוכחה כי לא היו דברים מעולם.

"זה קרה ביום שלישי ה-21.1. נהגתי ברכב המאזדה שלי ועברתי בצומת הרחובות הרצל ואברבאנל ברחובות", משחזר א'. "פתאום שוטר סימן לי ולנהגת נוספת שהייתה מאחוריי לעצור בצד והאשים אותנו בכך שלא עצרנו במעבר החציה למרות שהייתה שם הולכת רגל. אמרתי לו שלא היו דברים מעולם, אבל הוא התעקש והתחיל להוסיף כל מיני פרטים שלא ברור לי מאיפה הוא הביא אותם, על כך שמדובר בקשישה בת 75 שכבר הייתה באמצע הכביש וחצתה ממזרח למערב".

בדוח נכתבה גם תגובתו של א' לשוטר, שם הוא מציין במפורש כי "השוטר המציא את כל המקרה ממוחו הקודח. הדברים יתבהרו בבית המשפט".

דוח התנועה שקיבל א'

דוח התנועה שקיבל א'

 

א' מסכם את תחושותיו: ""נראה לי שמדובר באכיפה סיטונאית שניתנת לנהגים שלא עברו על שום חוק. למזלי במקרה שלי הייתה מאחורי נהגת שתיעדה הכל באמצעות המצלמה שמותקנת לה ברכב, כך שיש לי ראיות ואני אגיע עם זה לבית המשפט. במקביל אני פועל להגשת תלונה כנגד השוטר הזה".

ג', הנהגת שתיעדה את המקרה ושחטפה בעצמה דוח זהה, אומרת: "למזלי יש ברכב שלי מצלמה שהגיעה ביחד עם הרכב כשקניתי אותו. כנראה שבימינו זה דבר חיוני. פשוט רואים שקיבלנו דוח סתם. אנחנו נפנה עם זה לבית המשפט ולתלונות הציבור. אין שום סיבה שבעולם שנקבל דוח של 500 שקלים, וגרוע מזה – 8 נקודות. בכיתי מרוב תסכול ואמרתי לשוטר 'אתה עושה עוול לאנשים'. לא עניין אותו כלום והוא אמר לי 'לכי להישפט'. הוא אמר לי שיכולתי ללחוץ את היד של הולכת הרגל מרוב שהייתי קרובה אליה, אבל בסרטון לא רואים שום הולכת רגל. לא ברור לי מאיפה הוא מביא את זה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון שמציג תמונה חלקית של מעבר החציה ואינו מציג את שאירע בצידו השני של המעבר. שני הנהגים נצפו בבירור על ידי השוטר כשהם חולפים את מעבר החציה מבלי לתת זכות קדימה להולכת רגל שחצתה את הכביש מצד שמאל של הנהגים. חדי העין יבחינו בסרטון כי הרכבים מהנתיב הנגדי (לבן וירוק) נעצרו לפני מעבר החציה, וזאת על מנת לאפשר מעבר להולכת הרגל. משטרת ישראל תמשיך באכיפה מקצועית ונחושה של עבירות תנועה מסכנות חיים במסגרת המאבק המתמשך בקטל בכבישים".

צפו בסרטון ושפטו בעצמכם:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישנם קשי יום מבוגרים שמתקיימים בקושי רב מקצבת זקנה. עוברים בכל בוקר ואוספים מפחי האשפה בקבוקים ופחיות למחזור ל"השלמת הכנסה". כעת באו ילדים ותחת הכותרת של פעילות ירוקה – לוקחים להם את הפרנסה. כוונה טובה אבל גורמים נזק ועוול !

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר