חברי מועצת רחובות בהצבעה לאישור תקציב העיר לשנת 2020
חברי מועצת רחובות בהצבעה לאישור תקציב העיר לשנת 2020

אושר תקציב עיריית רחובות לשנת 2020. ראש העיר רחמים מלול: "סדרי העדיפויות שלנו לא השתנו, החינוך מוביל"

תקציב עיריית רחובות לשנת 2020, שיעמוד על סך של 1,087,900 שקלים, אושר ברוב קולות. ראש העיר רחמים מלול: "העירייה מעניקה דגש למגוון תחומי פעילות המשרתים את כל האוכלוסיות". יו"ר האופוזיציה מתן דיל: "אין שום בשורה"

פורסם בתאריך: 22.1.20 20:58

-->

לפני זמן קצר הסתיימה ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין, לאישור תקציב עיריית רחובות לשנת 2020.

ראש העיר רחמים מלול פתח את הישיבה וסקר את היקף העשייה בעיר בשנים החולפות ואת הישגי העירייה בשנים האחרונות בכלל: ״בעשור האחרון העירייה השקיעה 1.4 מיליארד שקלים בעיר. רק בארבע השנים האחרונות עבדנו במספר יוצא דופן של כ-250 אתרים שונים בעיר, במגוון סוגים של עבודות פיתוח – תשתיות, כיכרות, מדרכות, כבישים, ביוב, ניקוז ועוד".

עוד ציין ראש העיר את העובדה שעבר על העיר חורף שקט יחסית: ״העובדה שהעיר שלנו עמדה בכבוד וללא תקלות, ללא שיטפונות וללא הצפות וחסימת כבישים כפי שקרה בערים אחרות וגדולות יותר, עובדה זו די בה כדי להוכיח שההשקעות במיליונים רבים שנעשו בעיר בשנים האחרונות על ידי העיריה באמצעות הזרועות הביצועיות שלה הוכיחו את עצמן".

ראש העיר רחמים מלול מציג את עיקרי תקציב העירייה לשנת 2020

ראש העיר רחמים מלול מציג את עיקרי תקציב העירייה לשנת 2020

 

ראש העיר סקר את עיקרי התקציב לשנה הקרובה והדגיש: ״סדרי העדיפויות שלנו לא השתנו, החינוך מוביל. מתוך מיליארד שקלים תקציב, היקף תקציב החינוך לבדו עומד על כ-427 מיליון שקלים, כלומר תקציב החינוך הוא 40% מהתקציב הכללי של העירייה. משרד החינוך מתקצב רק 277 מיליון שקלים מתוכם".

ראש העיר מלול ציין בסיפוק כי העירייה מעניקה דגש למגוון תחומי פעילות המשרתים את כל האוכלוסיות, כך שהעירייה מעניקה פסיפס של שירותים הנוגעים לכלל הצרכים בכל הגילאים, ובפרט לחלשים בחברה.

בתום דיון התקיימה הצבעה שבה נדחו כל ההסתייגויות. בסיומה הוחלט ברוב קולות לקבל את הצעת תקציב עיריית רחובות לשנת 2020, שיעמוד על סך של 1,087,900 שקלים.

יו"ר האופוזיציה מתן דיל, הגיב לתקציב ואמר: "בתקציב 2020 לצערי הרב אין שום בשורה ושום תקווה. בכל עירייה מתוקנת תקציב העירייה מבטא תכנית עבודה מסודרת לפיתוחה ושגשוגה של העיר. כפי שבעיר שלנו אין תוכנית מתאר לפיתוח, כך אין תכנית לניהול התקציב השוטף של רחובות.

"מדובר בתקציב שרובו ככולו כיבוי שריפות והסתרה. אין הגדלה בתקציב התרבות, אין הגדלה בתקציב הספורט, אין הגדלה בתקציב תנועות הנוער, אין הגדלה בתקציב הצעירים. יש הגדלה בחינוך ובתברואה בשל גידול העיר, וגם זה לא מספיק ואני מבטיח לכם שגם שם נסיים בגירעון. אתם יודעים מה? יש בשורה. הבשורה הגדולה של מלול והסעיף שבו גידול משמעותי בתקציב, מ-75 מיליון ל-92 מיליון, הוא בהנחות בארנונה. נו באמת. זאת הבשורה של מלול?.

"הבעיה הגדולה שלנו היא שאת תקציב 2018 סיימנו בגירעון, את 2019 סיימנו בגירעון גדול, וללא שום ספק תקציב 2020 יסתיים בגירעון שיא. כל זאת לצד הגדלת עומס המלוות וההתחייבויות. חייבים להציל את העיר מהניהול הכושל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר