ישיבת מועצת רחובות
ישיבת מועצת רחובות

לבקשת אביב איטח, ישיבת התקציב של עיריית רחובות תועבר היום בשידור ישיר

חבר מועצת רחובות אביב איטח העביר מכתב לראש העיר וליתר חברי המועצה, ובו בקשה להעביר בשידור ישיר את ישיבת התקציב שתתקיים היום (רביעי). ראש העיר רחמים מלול השיב לבקשה בחיוב. איטח: "מברך על ההחלטה"

פורסם בתאריך: 22.1.20 10:29

-->

כפי שפורסם ב"ערים", חבר מועצת רחובות אביב איטח, שכבר הצליח להביא בעבר לשידור של מספר ישיבות מועצה במסגרת קריאתו לשקיפות, העביר בשבוע שעבר מכתב לראש העיר וליתר חברי המועצה, ובו בקשה לשדר את ישיבת התקציב שתתקיים היום (רביעי).

במכתב פנה איטח לראש העיר רחמים מלול ופירט: "בתאריך 22.1.2020 תתקיים ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין ובה צפוי להיות מאושר תקציב עיריית רחובות לשנת 2020. מכיוון שמדובר בתקציב עירוני שנוגע לכלל תושבי העיר, אני סבור כי יש מקום להעביר ולצלם את הישיבה בשידור חי בעמוד הפייסבוק או באתר האינטרנט של עיריית רחובות, כך שתושבים יוכלו להיות מעורבים ולהתעדכן בסעיפים התקציביים הנוגעים לכלל האוכלוסיות והקהילות בעיר ולהתרשם".

אתמול (שלישי) קיבל איטח תשובה חיובית ראש העיר רחמים מלול, ובכך ישיבת התקציב תצולם ותועבר אל תושבי רחובות בשידור ישיר החל בשעה 17:00.

איטח: "אני מברך על החלטתו של ראש העיר. מבדיקה שערכתי ההנגשה לצופים לקויי שמיעה תוכל להתבצע טכנית רק באולם הישיבות החדש ובתוכנה המיועדת לכך. אעקוב ואעדכן בנושא זה. סיעת 'רחובותי' תמשיך לפעול עניינית למען תושבי העיר בנחישות ובעקביות".

אביב איטח

אביב איטח


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר