ישיבת מועצת רחובות
ישיבת מועצת רחובות

אביב איטח מבקש לשדר את ישיבת התקציב של עיריית רחובות לשנת 2020. ראש העיר שוקל את ההצעה

חבר מועצת רחובות אביב איטח העביר מכתב לראש העיר וליתר חברי המועצה, ובו בקשה להעביר בשידור ישיר את ישיבת התקציב שתתקיים ביום רביעי השבוע. ראש העיר רחמים מלול שוקל את העניין. איטח: "אני עדיין אופטימי"

פורסם בתאריך: 20.1.20 09:10

-->

חבר מועצת רחובות אביב איטח, שכבר הצליח להביא בעבר לשידור של מספר ישיבות מועצה במסגרת קריאתו לשקיפות, העביר בשבוע שעבר מכתב לראש העיר וליתר חברי המועצה, ובו בקשה לשדר את ישיבת התקציב שתתקיים ביום רביעי השבוע.

במכתב פונה איטח לראש העיר רחמים מלול ומפרט: "בתאריך 22.1.2020 תתקיים ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין ובה צפוי להיות מאושר תקציב עיריית רחובות לשנת 2020. מכיוון שמדובר בתקציב עירוני שנוגע לכלל תושבי העיר, אני סבור כי יש מקום להעביר ולצלם את הישיבה בשידור חי בעמוד הפייסבוק או באתר האינטרנט של עיריית רחובות, כך שתושבים יוכלו להיות מעורבים ולהתעדכן בסעיפים התקציביים הנוגעים לכלל האוכלוסיות והקהילות בעיר ולהתרשם".

אביב איטח

אביב איטח

 

איטח ממשיך: "לא אחת נאמר גם על ידך וגם על ידנו בהזדמנויות שונות, שלא ניתן לומר כי עיריית רחובות אינה משקיעה תקציבים מכספי משלם המיסים חזרה בתושבים בנושאים מסוימים. יחד עם זאת, ייתכן כי יהיו גם הצעות ייעול ודברי ביקורת בסעיפים מסוימים על ידי חברי/ות מועצת העיר.

בנוסף, בעקבות בקשתו של חבר המועצה שי קזיוף, לא התנגדנו להקדמת הישיבה לשעה 17:00, שהרי כידוע גם השעה המקורית, 18:00, זו שעה עמוסה וקשה לתושבים שמעוניינים להשתתף בישיבה.

מכיוון שאולם הישיבות בשיפוץ וקיים תכנון להתקין בו את המערכות הנדרשות בעתיד, אין בכוונתי להמשיך ולהתעקש על צילום ישיבות המועצה במיקום הזמני, אך בישיבות חשובות כמו ישיבות תקציב שמתקיימות אחת לשנה, אני חושב שיש מקום לעשות זאת ולצלם ולהעביר אותה בשידור ישיר למען השקיפות, כדוגמת הישיבה שבה הצגת את עמדתך בנושא היטל השצ"פ.

בקשה נוספת וחשובה ממך: בעקבות מספר פניות שקיבלתי במהלך השנה, אבקש להזמין מתורגמן/ית לשפת הסימנים למען תושבים עם לקות שמיעה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר