תחפושת פורים צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לא משאירים ילדים עם צרכים מיוחדים ללא תחפושת בפורים: פרויקט חדש קורא לעזרת הציבור הרחובותי

פורים אינו תמיד חג שמח לילדים עם צרכים מיוחדים, אשר חלקם באים ממשפחות בקשיים כלכליים וחלקם מתקשים במדידת תחפושות בחנויות הומות אדם. פרויקט חדש מבית הפורום לאוכלוסיות מיוחדות ברחובות מבקש לשנות את המצב באמצעות תרומת תחפושות ישנות של תושבים

פורסם בתאריך: 13.1.20 08:43

-->

ט"ו בשבט בפתח, אבל בפורום לאוכלוסיות מיוחדות ברחובות מתחילים להיערך כבר לפורים, עם פרויקט ייחודי ומיוחד שמטרתו לסייע לילדים מיוחדים להרגיש ככל הילדים.

לא רבים יודעים זאת, אך לילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם יש קושי להיכנס לחנויות, לקניונים ולמקומות הומי אדם ולמדוד תחפושות. בנוסף, הוצאות הטיפולים בילדים עם צרכים מיוחדים גבוהות מאוד וברבים מהמקרים מדובר במשפחות בעלי קושי כלכלי.

חברת המועצה אורית שרגאי:" החלטנו להוציא לפועל פרויקט שיסייע ויאפשר לכל ילד וילדה עם צרכים מיוחדים למצוא ולהשאיל את התחפושת המתאימה לקראת פורים. אין לי ספק שחלק מתחושת השוויון היא גם להתחפש ככל ילד וילדה בפורים, החג שהוא אחד משיאי השנה עבור ילדים. זיהינו צורך גדול בשטח והחלטנו לצאת לדרך במטרה לסייע גם בנושא זה למשפחות ילדים עם צרכים מיוחדים. אנחנו מתחילים מוקדם כדי להיערך מראש לביקוש".

אורית שרגאי

אורית שרגאי

 

בפורום לאוכלוסיות מיוחדות ברחובות כבר אספו מאגר ראשוני של תחפושות שנתרם באדיבות חני אברהמי, אולם הוא לא מספיק. כעת הם מזמינים את התושבים לתרום להם תחפושות מוכנות לשימוש. לקראת פורים (פרטים מדויקים לגבי תאריכי השאלת התחפושות ומיקום יימסרו בהמשך) משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים יגיעו ל"מחסן התחפושות" ויוכלו למדוד תחפושות ולהשאילן לפורים. הילדים יצאו עם תחפושת וחיוך, ולמשפחה תהיה חוויה נעימה של מדידת תחפושות ובחירת תחפושת.

בפורום קוראים לתושבי העיר רחובות לסייע בהגדלת מאגר התחפושות ולהעביר תחפושות במצב טוב. "אנו מחפשים גם מתנדבים ומתנדבות שיסייעו לנו להפעיל את הפרויקט באיוש המקום ובסיוע למשפחות שמגיעות בבחירת תחפושת וברישום של התחפושות שהושאלו".

אורית שרגאי מסכמת: "כל מי שיש לו תחפושות ואביזרים במצב טוב שאינו זקוק להם ומעוניין לתרום למטרה טובה, מוזמן לפנות אלינו. גם סטנדים לתליית תחפושות יתקבלו בברכה".

לפרטים, להתנדבות ולתרומות יש לפנות לשושי גרוספלד בטלפון: 0547508811.

לתרומת תחפושות ברחובות ההולנדית, ליאת פוגל בטלפון: 0507320186.

לתרומת תחפושות במתנ"סי רשת חוויות יש לפנות למתנ"ס חוויות שוויץ המדע, למתנ"ס חוויות אושיות ולמתנ"ס רחובות החדשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר