פטיש בית משפט
צילום אילוסטרציה

חרדית מרחובות שנפגעה בתאונת דרכים תפוצה בקרוב למיליון שקלים בגלל פוטנציאל השתכרות עתידית

תאונת דרכים של אישה חרדית מרחובות "זיכתה" אותה בסכום של קרוב למיליון שקלים בשל "אובדן כושר הכנסה והשתכרות עתידית", למרות שעד לתאונה הרוויחה האישה משכורת זעומה. עו"ד עמיקם חרל"פ שייצג את התובעת: "רבים אינם יודעים שנפגעי תאונות עשויים לזכות בפיצוי משמעותי, לא רק בעקבות הנזק הגופני והנפשי שנגרם להם"

פורסם בתאריך: 8.1.20 08:01

-->

תאונת דרכים של אישה חרדית מרחובות, מתחה את גבולות המושג "אובדן כושר הכנסה והשתכרות עתידית" ו"זיכתה" אותה בסכום של קרוב למיליון שקלים. זאת על אף שעד לתאונה השתכרה האישה משכורת זעומה.

מדובר באישה חרדית המתגוררת ברחובות, אם לשמונה ילדים, שנפגעה בתאונת דרכים כהולכת רגל. כחצי שנה לפני התאונה סיימה לימודי סייעת לרופא שיניים, לאחר שבמשך שנים ארוכות בחרה להתמסר לגידול ילדיה ולא עבדה בעבודה קבועה. במועד התאונה השתכרה משכרות זעומה תוך שהיא עובדת בשלוש עבודות במקביל, בסכום של 4,500 שקלים בלבד.

את האישה ייצג בתביעה עו"ד עמיקם חרל"פ, מומחה לתביעות נזיקין, רשלנות רפואית וביטוח. במהלך המשפט, למרות השכר הנמוך שהשתכרה, השופט קבע שהוא מזהה שפוטנציאל ההשתכרות שלה היה מגיע ל-7,500 שקלים לחודש ונפסקו לה פיצויים בסכום כולל של 842,413 שקלים פלוס שכר טרחה. מדובר בפסק דין חריג ביותר מבחינת גובה הפיצוי שנקבע לנפגעת בגין סעיף "אובדן כושר הכנסה והשתכרות עתידית".

יום קודם למתן פסק הדין, חברת הביטוח הפניקס דחתה את הצעת הפשרה של השופט על סך 400 אלף שקלים, פחות ממחצית הסכום שנפסק בסופו של דבר.

עו"ד עמיקם חרל"פ: "הפיצוי הכספי שהוענק למרשתי גבוה במיוחד בהתחשב במצבה הרפואי ובמקורות הכנסתה, אך מדובר בפיצוי הוגן ומידתי לאור נסיבות המקרה המיוחדות ולאור פוטנציאל ההשתכרות הגבוה כסייעת לרופא שיניים, שלא מומש עקב התאונה המצערת.

"רבים אינם יודעים שנפגעי תאונות עשויים לזכות בפיצוי משמעותי, לא רק בעקבות הנזק הגופני והנפשי שנגרם להם, אלא גם על הפגיעה ביכולת ההשתכרות העתידית. כולי תקווה שפסק הדין יהווה תמריץ לנפגעים נוספים להשיג את מלוא זכויותיהם בהתאם לחוק".

עורך הדין עמיקם חרל"פ

עורך הדין עמיקם חרל"פ


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר