השקת מיזם מיפוי עירוני של כל תחום הפעילויות לילדים ונוער
השקת מיזם מיפוי עירוני של כל תחום הפעילויות לילדים ונוער

לראשונה ברחובות: מיפוי כל הפעילויות לילדים ונוער בבתי הספר ובשכונות

מיזם חדש ברחובות מייצר בסיס נתונים שירכז את כל הפעילויות בבתי הספר ובשכונות, כדי לאפשר לבעלי המקצוע בעירייה לקבל החלטות מושכלות בעת פיתוח מרכזי פעילות חדשים

פורסם בתאריך: 8.1.20 06:51

-->

מיזם חדש ברחובות: מיפוי עירוני של כל תחום הפעילויות לילדים ונוער. מטרת המיפוי היא ליצור בסיס נתונים אחד שירכז את כל הפעילויות בבתי הספר ובשכונות, כדי לאפשר לבעלי המקצוע בעירייה לקבל החלטות מושכלות בעת פיתוח מרכזי פעילות חדשים.

המיזם שעבר משלב התכנון לשלב המעשי – עם איסוף המידע מכל בעלי התפקידים הרלוונטיים בעירייה ומחוץ לה – הושק במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, יו"ר רשת חוויות אמיתי כהן, מחזיק תיק הרווחה שמוליק בר דאנזאן, ומחזיק תיק נוער, צעירים ומעמד הילד אסף אל-בר, שיזם את הפרויקט.

הצורך במיפוי עירוני לכל הפעילויות לילדים ונוער עולה מהשטח כבר תקופה ארוכה. הגידול המתמיד במספר התושבים בעיר והגידול הצפוי עם בניית השכונות החדשות ברחובות, מחייבים תכנון קפדני של המענים הניתנים לילדים ובני נוער בעיר. המיפוי יכלול את כל התוכניות המוצעות לילדים ונוער בתחומי החינוך, הרווחה, הפנאי והשירותים החברתיים. המטרה היא למפות הן את הפעילויות שמוצעות במסגרות העירוניות והן פעילויות של גופים שותפים.

תהליך המיפוי יכלול התייחסות למענים הקיימים ולצרכים. אלה יאפשרו לקיים אבחון באשר לתוכניות ולמענים חסרים. המיפוי הוא פרי שיתוף פעולה של אגף החינוך בעיריית רחובות, רשת חוויות, מחלקת הילדים והנוער ואגף הרווחה, והוא מתוכלל בעזרת הרשות העירונית לביטחון קהילתי ועל ידי התוכנית הממשלתית 360 הפועלת בעיר.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מברך על הפרויקט הזה, אשר ממקד ומייעל את עבודת העירייה ומעיד על הרצון והיכולת להעניק מענה פרטני לכל מי שהעירייה יכולה לסייע לו. בפרט כאשר המדובר בילדים ובני נוער".

מחזיק תיק נוער, צעירים ומעמד הילד, אסף אל-בר: "רחובות בתהליך צמיחה חסר תקדים שעתיד להימשך בעשור הקרוב. צמיחה שכזו מחייבת אותנו לעבודה מקצועית ומדויקת ולעיסוק גובר במיפוי ותכנון אסטרטגי. אנחנו נדרשים ליצור נהלי עבודה שיטתיים שמתאימים לעיר בסדר הגודל שלנו. אני מבקש להודות לכל השותפים ולראש העיר. תהליך עמוק שכזה מעיד על היכולת להתעלות למען העיר ותושביה".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הפרויקט יקפיץ אותנו בכמה רמות וכך נוכל להגיע לכל ילד או ילדה בסיכון ולהעניק להם מענה באמצעות תוכניות עירוניות".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, חבר המועצה אמיתי כהן: ״אני מברך על המיפוי של כלל גורמי המקצוע בעיר. אני רואה חשיבות רבה למעורבות שלנו ולאחריות כלפי אלפי ילדים ובני נוער החל מסיום בית הספר ועד לשעות הלילה, לרצף חינוכי שבו נתאים לכלל ילדי העיר ובני נוער תוכניות ייחודיות בכל מרכז קהילתי שנמצא בכל שכונה ושכונה בעיר רחובות״.

השקת מיזם מיפוי עירוני של כל תחום הפעילויות לילדים ונוער

השקת מיזם מיפוי עירוני של כל תחום הפעילויות לילדים ונוער


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר