מימין: ז'ק זרביב, שוקי קרומר, רחמים מלול, אורית שרגאי ואילן גרזי
מימין: ז'ק זרביב, שוקי קרומר, רחמים מלול, אורית שרגאי ואילן גרזי

כולנו אור איתן: בכורת ההצגה "הנסיכה של אנדרסן" נערכה בפני בעלי צרכים מיוחדים מרחובות

ההצגה הראשונה של מחזמר חנוכה של בימת הנוער, "הנסיכה של אנדרסן", נערכה בהיכל התרבות ברחובות מול מאות ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, תושבי העיר

פורסם בתאריך: 24.12.19 14:40

-->

ההצגה הראשונה של מחזמר חנוכה של בימת הנוער, "הנסיכה של אנדרסן", נערכה הבוקר (שלישי) בהיכל התרבות ברחובות מול קהל ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, תושבי העיר. האירוע נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול וחברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות.

כ-650 ילדים ובוגרים מהמסגרות השונות הקיימות בעיר זכו לצפות ראשונים במחזמר חנוכה: מעמותת אקים, מע"ש, בית ספר עידוד, ההוסטלים, מועדונית זמן אמיתי, ארגון נכי צה"ל והחממה.

האירוע, בהזמנת פורום אוכלוסיות מיוחדות בעיר בהובלתה של חברת המועצה אורית שרגאי, ובשיתוף אקי"ם רחובות שתומכת באירוע מדי שנה, היה מסיבת חנוכה שווה במיוחד. בתחילתו נערכה הדלקת נר שלישי של חנוכה עם שירי החג, ובסיומו חיכו לכל המשתתפים סופגניות ומארזים שנארזו עי מע"ש (מרכז עבודה שיקומי).

האירוע נפתח בהדלקת נרות מרגשת במיוחד של דייר בהוסטל אקי"ם, יחד עם נציג חב"ד. ראש העיר רחמים מלול בירך את הנוכחים ואמר: "אנחנו שמחים לארח אתכם כצופים הראשונים של הצגת מחזמר חנוכה. אני בטוח שכולם רואים ויראו את האור המיוחד שלכם, לא רק בחג הזה אלא בכל ימות השנה".

אורית שרגאי: "אני נרגשת במעמד הזה ואני גאה לארח כאן את בני האוכלוסיות המיוחדות בעיר, דווקא להצגה הראשונה. אני מודה לאקי"ם רחובות על השותפות שמאפשרת לנו להגדיל את מעגל הצופים בהצגה המיוחדת הזו. תודה לאילן גרזי ולצוות בימת הנוער והיכל התרבות על השותפות בקיום האירוע , לחני אברהמי על ארגון תרומת 700 סופגניות".

יו"ר אקי"ם רחובות הנכנס, אודי בבז'נוב, אף הוא בירך את הנוכחים והטקס נחתם בשירת "באנו חושך לגרש" מרגשת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר