רכבת ישראל (צילום: באדיבות רכבת ישראל)
רכבת ישראל (צילום: באדיבות רכבת ישראל)

נוסעים ברכבת? שימו לב להיערכות המיוחדת בחג החנוכה

לאור אירועי החג והעומסים הרבים הצפויים, בימי החנוכה תתוגבר תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ וכן יתוגברו תחנות רבות, בדגש על תחנת תל אביב האוניברסיטה הסמוכה למרכז הירידים

פורסם בתאריך: 24.12.19 09:38

-->

לאור אירועי חג החנוכה הרבים, צפויים עומסים משמעותיים בכלל הרכבות בדגש על תחנות תל אביב האוניברסיטה ותל אביב השלום. לציבור הנוסעים מומלץ לפרוס את שעות הנסיעה גם אל שעות הצהריים ולהקדים את זמן ההגעה לתחנות.

על מנת לענות על הביקושים הצפויים, מתגברת רכבת ישראל את תנועת הרכבות, מאריכה את מסלולן של רכבות רבות מתל אביב ואף הקימה בשיתוף המשטרה מערך לטיפול בעומסים והכוונתם לאירועי החג, זאת לצורך שירות מיטבי לנוסעים ושמירה על בטיחותם.

כחלק מההיערכות, יתוגברו תחנות רבות ברחבי הארץ, ובהן כל תחנות תל אביב, בצוותי מנהלים, דיילים ומאבטחים. בתחנת תל אביב האוניברסיטה אף הקימה רכבת ישראל אוהל בידוק ענק אשר יסייע לזרימת הנוסעים הרבים אל אירועי החג במרכז הירידים.

תחנת רכבת תל אביב האוניברסיטה (צילום: CLOUDVIEW צילומי אוויר)

תחנת רכבת תל אביב האוניברסיטה (צילום: CLOUDVIEW צילומי אוויר)

 

בימים שלישי עד חמישי (24-26.12.19) וכן בימים ראשון עד שני (29-30.12.19) תתוגבר תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בדגש על תחנת תל אביב האוניברסיטה, ואל הרכבות הסדירות יתווספו רכבות תגבור אשר מסלולן יוארך גם אל תחנות נוספות, לצד רכבות מיוחדות.

ברכבת מדגישים כי ביום ראשון ה-29.12.19 צפויים עומסים משמעותיים ברכבות הבוקר אל תחנת תל אביב האוניברסיטה, בשל ריבוי מופעים המתקיימים בשעות הבוקר, וממליצים לנוסעים לשקול נסיעה באמצעי תחבורה ציבורית נוספים, או שילוב של רכבת ואוטובוס. עוד מציינים ברכבת ישראל כי בימי החג לא יופעל שירות מקומות שמורים.

פרטי תגבור רכבות בחג החנוכה:

מסלולן של הרכבות היוצאות מתחנת באר שבע מרכז בשעות 8:53; 9:53; 10:53; 11:53; 19:53; 20:53 יוארך והן תסיימנה את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז. הרכבות תעצורנה בתחנות הביניים: ב"ש צפון האוניברסיטה; להבים רהט; קריית גת; קריית מלאכי-יואב; מזכרת בתיה; רמלה; לוד; כל תחנות ת"א; נתניה; חדרה מערב; חיפה חוף הכרמל; חיפה בת גלים וחיפה מרכז השמונה.

מסלולן של הרכבות היוצאות בימי שגרה מתחנת ת"א סבידור מרכז אל תחנת באר שבע מרכז יוארך, והן תחלנה את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז. הרכבות תצאנה מחיפה מרכז השמונה בשעות 10:58; 11:58; 12:58; 13:58; 20:27; 21:58, ותעצורנה בתחנות הביניים: חיפה בת גלים; חיפה חוף הכרמל; כל תחנות ת"א; לוד; רמלה; מזכרת בתיה; קריית מלאכי יואב; קריית גת; להבים רהט; באר שבע צפון האוניברסיטה.

יוארך מסלולה של הרכבת היוצאת בימי שגרה מתחנת ת"א סבידור מרכז אל תחנת באר שבע, והיא תתחיל את נסיעתה בתחנת נהריה במקום מתחנת ת"א סבידור מרכז, בשעה 20:27. הרכבת תעצור בתחנות: עכו; קריית מוצקין; כל תחנות חיפה; כל תחנות ת"א; לוד; רמלה; מזכרת בתיה; קריית מלאכי יואב; קריית גת; להבים רהט; באר שבע צפון האוניברסיטה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר