בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)

תקפו את הפילגש של אביהם במכות, אך לא ירצו עונשי מאסר בכלא

שלושה אחים מנס ציונה שנאשמו כי תקפו את תושבת העיר בחשד שניהלה רומן עם אביהם, הודו בעובדות כתב אישום מתוקן במסגרת הסדר טיעון ויזכו לעונשים מקלים

פורסם בתאריך: 24.12.19 07:44

-->

שלושה אחים מנס ציונה שנאשמו כי תקפו את תושבת העיר בחשד שניהלה רומן עם אביהם, הודו בעובדות כתב אישום מתוקן במסגרת הסדר טיעון ויזכו לעונשים מקלים.

כתב האישום המתוקן מייחס לאחים עבירות של קשירת קשר לביצוע עוון, חבלה במזיד ואיומים. לאח הגדול מיוחסת גם תקיפה הגורמת חבלה של ממש, ולשני אחיו הקטנים מיוחס סיוע לעבירה זו.

מדובר על אירוע שבמסגרתו הנאשמים קשרו קשר לתקוף את המתלוננת ולגרום לה לחבלות של ממש על רקע החשד שלהם כי מתנהל בינה לבין אביהם קשר רומנטי. במסגרת אותו הקשר, ב-17.11.17 בשעה 4:00 לפנות בוקר הגיעו השלושה לביתה של המתלוננת בנס ציונה, יצאו מהרכב, המתינו להגעתה וכשזו התקדמה לחניית הבית לפתע האח הגדול נטל אבן גדולה ומקל וזרק על הרכב. אחיו הוציא את המפתח מהרכב והאח השלישי לקח את הטלפון של המתלוננת. בהמשך מתואר המעשה האלים שביצעו הנאשמים כך שאח אחד היכה את המתלוננת בראשה ובגופה בעודה שוכבת על הקרקע. המתלוננת התעלפה מהמעשים. במהלך האירוע איימו האחים על המתלוננת כי יהרגו אותה ויפגעו בילדיה. כתוצאה ממעשיו של האח הגדול נגרמו למתלוננת חבלות וחתכים בפנים, שברים בעצם האף וחבלות נוספות, והיא נזקקה לטיפול רפואי ואשפוז. כמו כן השמשה הקדמית של הרכב נסדקה.

במסגרת הסדר הטיעון שסוכם בין פרקליטות מחוז מרכז ועורך דינם של האחים, ירון פורר, יוחסו כאמור לאחים עבירות של קשירת קשר לביצוע עוון, חבלה במזיד ואיומים. לאח הגדול מיוחסת גם תקיפה הגורמת חבלה של ממש, ולשני אחיו הקטנים מיוחס סיוע לעבירה זו.

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

עורך הדין ירון פורר (צילום: ניר שמול)

 

במסגרת גזר הדין, סגנית נשיאת בית משפט השלום ברחובות, אפרץ פינק, הטילה על האח הגדול מאסר בפועל לתקופה של 6 חודשים שיבוצע בדרך של עבודות שירות. בנוסף, הנאשם ישלם למתלוננת ביחד עם הנאשמים הנוספים פיצויים בסכום של 12 אלף שקלים.

בהחלטה ציינה השופטת: "כתב האישום מגולל מסכת של אירוע שבמסגרתו ביצע הנאשם עבירות אלימות אשר גרמו לחבלות ממשיות למתלוננת. בה בעת לא ניתן להתעלם מהמניע לאירוע, אשר נבע ממשבר משפחתי לא פשוט. הנאשם צעיר, נעדר עבר פלילי ועובד למחייתו. הנאשם הודה במיוחס לו ונטל אחריות למעשיו ובכך הביא לחסכון בשמיעת ראיות".

באשר לאח השני ציינה השופטת פינק: "הנאשם צעיר ונעדר עבר פלילי. בזמן ביצוע העבירות היה קטין בן 17 ועתה הוא ממתין לגיוסו לצה"ל. הנאשם מסר כי ברצונו להתגייס ליחידה קרבית. הנאשם הודה במיוחס לו ונטל אחריות למעשיו ובכך הביא לחסכון בשמיעת ראיות. לפי תסקירי שירות המבחן שנערכו בעניינו, לאור גילו הצעיר ומכלול הנסיבות, שירות המבחן ממליץ לסיים את ההליך בעניינו ללא הרשעה. לפיכך אני קובעת כי הנאשם ביצע את העבירות בהן הודה אולם ההליך יסתיים ללא הרשעתו בדין".

בנוגע לאח השלישי, עורך דינם של האחים, ירון פורר, ציין בפני השופטת כי בימים האחרונים נודע לנאשם כי הוא התקבל ללימודי מכינה לקראת לימודי שמאות מקרקעין ועל כן הוא מבקש להגיש מסמכים מתאימים ומבקש דחייה על מנת שייערך תסקיר משלים בעניין זה.

השופטת נענתה לבקשה וגזר הדין בעניינו יינתן במועד מאוחר יותר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר