החשיפה לקורס הכשרת מנהלי חשבונות במרכז הזדמנות ברחובות
החשיפה לקורס הכשרת מנהלי חשבונות במרכז הזדמנות ברחובות

הצלחה גדולה ליום החשיפה לקורס הכשרת מנהלי חשבונות במרכז הזדמנות ברחובות

כ-100 תושבי רחובות הגיעו למרכז הזדמנות ביום החשיפה לקורס הכשרת מנהלי חשבונות סוג 1-2. עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "כבר בעתיד הקרוב יוצעו שירותים נוספים"

פורסם בתאריך: 19.12.19 12:16

-->

כפי שפורסם ב"ערים", אתמול (רביעי) נערך במרכז הזדמנות ברחובות יום חשיפה לקורס הכשרת מנהלי חשבונות סוג 1-2 . ליום החשיפה הגיעו כ-100 משתתפים תושבי העיר, שקיבלו סקירה על הקורס המוצע, על תוכנית הלימוד ועל תנאי הסף.

עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, אמר ל"ערים": "שמחתי לראות כי קיימת היענות רבה לפעילות שהצענו. עיריית רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים ומרכז הזדמנות, תמשיך להציע מגוון רחב של שירותים לרווחת תושבי העיר. כבר בעתיד הקרוב יוצעו שירותים נוספים לתושבים ואני מזמין את המתעניינים להיכנס לדף הפייסבוק של עיריית רחובות ולדף הפייסבוק של מרכז הזדמנות ולעקוב אחר המגוון הרחב".

ליאורה סיאני, אחראית מעסיקים והכשרות במרכז הזדמנות: "מה שחשוב לי זה לאפשר לכל אחד ואחת את ההזדמנות ללמוד ללא מגבלה כלכלית, ובסופו של דבר לעבוד בעבודה טובה עם אפשרות להתקדם מקצועית וכלכלית. לאחר ההיענות הגדולה שהייתה בכנס אתמול, הבנו שיש צורך בהכשרות מקצועיות נוספות ונפעל להביא עוד בזמן הקרוב".

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות: "רכישה של הכשרה מקצועית מאפשרת השתלבות במגוון רחב של מקומות עבודה והגדלה של ההכנסה החודשית. לכן אני שמח מאוד שעיריית רחובות, באמצעות מרכז הזדמנות שבאגף לשירותים חברתיים, הוציאה לפועל את ההכשרה להנהלת חשבונות במימון מלא לתושבי העיר. אני מודה לכל מי שלקח חלק בפעילות זו, למשרד העבודה והשירותים החברתיים, לאודי קדם, מנהל המכללה העירונית, ולעו"ד שמואל בר דנזאן, מחזיק התיק לשירותים חברתיים בעיר".

יובל פרייברון, ליאורה סיאני, שמואל בר דאנזאן ואודי קדם

יובל פרייברון, ליאורה סיאני, שמואל בר דאנזאן ואודי קדם


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר