רחמים מלול בכנס תאגידי המים והביוב
רחמים מלול בכנס תאגידי המים והביוב

ראש העיר רחמים מלול בכנס תאגידי המים: "אני מתנגד למהלך מיזוג התאגידים וצמצומם"

ראש עיריית רחובות רחמים מלול השתתף בפאנל הפתיחה בכנס השנתי של תאגידי המים והביוב באילת, והתייחס לכוונה לצמצם את תאגידי המים לתאגידים אזוריים: "המהלך של הצמצום יפגע בעיקר בשירות שיינתן לתושב"

פורסם בתאריך: 17.12.19 18:45

-->

היום (שלישי) נפתח באילת הכנס השנתי של תאגידי המים והביוב, מטעם משרד האנרגיה, איגוד תאגידי המים והביוב בישראל ופורום תאגידי המים. הכנס עוסק בכל היבטי הניהול והתפעול של תאגידי המים ומפגיש את כל העוסקים בתחום ברשויות המוניציפליות.

במסגרת זו הוזמן ראש העיר רחובות, רחמים מלול, להשתתף בפאנל הראשון בכנס בנושא ״תקשורת ויחסי גומלין רשויות ותאגידים״ בהנחיית העיתונאי עידן קוולר ובהשתתפות ראשי ערים נוספים: אבירם דהרי ראש עיריית קרית גת, מיכאל וידל ראש עיריית רמלה, יעלה מקליס ראש עיריית יהוד מונוסון ויועצי תקשורת.

בין היתר אמר מלול: ״אני מתנגד למהלך מיזוג התאגידים וצמצומם. החוק הזה התקבל בחטף. כל איחוד וכל צמצום צריכים להיות בהסכמה. ראשי הרשויות מתנגדים, מרכז השלטון המקומי מתנגד וגם הצרכנים, התושבים – מתנגדים. אסור לפגוע בשירות לתושבים. המהלך של הצמצום יפגע בעיקר בשירות שיינתן לתושב, שאינו יכול להשתמש בשירותים דיגיטליים ונזקק לשירות אישי. לאן נשלח אותו? לעיר אחרת?״.

עוד אמר מלול: ״התאגיד ברחובות ביצע בשנים האחרונות מהפכה בתשתיות בעיר – מים, ניקוז, ביוב ובכלל. לצערנו הרב, רוב העבודה מוטלת על כתפינו. השלטון המרכזי אינו מסייע מספיק לראשי רשויות המקומיות בביצוע תפקידם, והם מצויים כל העת תחת זכוכית מגדלת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יפגע מאוד בשירות למינויים המושחץים של מלול... צטדק איך ישים את בן אחותו עובד בשכר מופקע?

    מושחת מהיסוד… זמנכם מגיע

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל התאגידים מושחתים מבלים באילת על חשבוננו ועלאק כנס.זה כנס חברים ובני משפחותיהם ואנחנו האזרחים מסבסדים את המלונות שהלהם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר