פרויקט משפחה בטוחה
פרויקט משפחה בטוחה

הצלחה לפרויקט "משפחה בטוחה": מאות תושבי רחובות הוכשרו למתן עזרה ראשונה

במסגרת פרויקט "משפחה בטוחה" התקיימו ב-12 מרכזים קהילתיים של רשת חוויות סדנאות עזרה ראשונה בעלות סמלית של 10 שקלים

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:54

-->

הצלחה לפרויקט "משפחה בטוחה" של עיריית רחובות ורשת חוויות: במסגרת הפרויקט התקיימו ב-12 מרכזים קהילתיים של רשת חוויות סדנאות עזרה ראשונה בעלות סמלית של 10 שקלים, יוזמת הרשות העירונית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול ורשת חוויות.

מעל ל-300 משתתפים לקחו חלק במיזם, שמטרתו להעלות את המודעות לפעולות מצילות חיים ולעבור הכשרה במתן עזרה ראשונה בבית ובמשפחה. המפגשים הועברו ע"י מדריכי "איחוד הצלה".

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "אני מברך על הפרויקט הייחודי. חשוב שבכל הציבור והמגזרים תהיה מודעות לנושא של טיפול במצבי חירום, של מתן מענה ראשוני לנפגעים והצלת חיים. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה ולייצר פרויקטים נוספים לכלל הציבור".

גולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות: "הפרויקט זכה להתעניינות רבה ומאות תושבים עברו את הסדנאות, בשיתוף פעולה של רשת חוויות, ארגון איחוד הצלה והרשות העירונית לביטחון קהילתי. המפגשים התקיימו בקבוצות קטנות של כ-20 איש וקיבלנו משוב חיובי מאוד מהמשתתפים, שהביעו שביעות רצון מהארגון והמקצועיות".

אבי פיטרו, מנהל הרשות העירונית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול רחובות: ״ההצלחה הינה פרי של שיתוף פעולה והקשבה לציבור. אנו שמחים ומודים לציבור על היענותו ועל האפשרות לבנות עבורו מענים המאפשרים חוסן קהילתי. השיתוף עם רשת חוויות ואיחוד הצלה ברחובות הניב עבור כולנו הוכחה נוספת כי במקום בו יש שת״פ והתבוננות רחבה יוצרים הצלחה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר