איטל בציר-אלשיך, אייל גולן ועודד עמרם (צילום אייל גולן: אלוני מור)
איטל בציר-אלשיך, אייל גולן ועודד עמרם (צילום אייל גולן: אלוני מור)

המחלוקת סביב אייל גולן וחגיגות ה-130 לרחובות הגיעה לישיבת הנהלת העיר

פרסום ראשון: המחלוקת סביב אייל גולן ושיתופו בחגיגות ה-130 לעיר רחובות נידונה בהנהלת העיר. מחזיק תיק התרבות עודד עמרם וחברי מועצה נוספים פתחו במתקפה חסרת תקדים על חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שהביעה התנגדות לשיתופו של גולן באירועים. איטל מצידה לא התרגשה והמשיכה לעמוד על דעתה בתקיפות

פורסם בתאריך: 5.12.19 18:45

-->

בחודש שעבר נחשף ב"ערים" כי במהלך ישיבה של הוועדה לקראת חגיגות ה-130 לעיר רחובות, העלתה חברת המועצה העומדת בראש סיעת רחובות חופשית – מרצ, איטל בציר אלשיך, מספר הצעות ובהן הענקת פרסים לנשים וגברים שמייצגים את רחובות בכבוד ומהווים גאווה מקומית בשלל תחומים. יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, וחבר המועצה אביב איטח, טענו כי בין האנשים שראויים לפרס שכזה יש לכלול גם את הזמר אייל גולן, אלא שבציר-אלשיך התנגדה לרעיון ושללה אותו על הסף.

הכתבה עוררה דיונים רבים בשאלה האם מגיע לאייל גולן לקבל הוקרה ועודד עמרם, המחזיק בתיק התרבות ומשמש כיו"ר ועדת ההיגוי של חגיגות ה-130, הגיב לנושא והסביר: "הוועדה דנה, בין היתר, בנושא ערב הוקרה לכל אמני העיר, ובהם גלי עטרי, דני רובס, ניסים סרוסי, אייל גולן, איתי לוי, רגב הוד, ועוד. לא דובר על יקירי העיר, שזה דיון נפרד בוועדה שונה ובלתי תלויה. הוועדה שתדון ביקירי העיר עוד לא הוקמה בכלל, וגם לא יהיו בה נבחרי ציבור. איטל מסלפת את המציאות ועל כן אני שוקל בכובד ראש אם לאפשר לה להמשיך להשתתף בישיבות".

בציר-אלשיך הגיבה גם לדברים אלה וטענה בין היתר כי "אין זה משנה באיזה הקשר שמו של איל גולן הוזכר בוועדה, אם כהצעה למתן פרס הוקרה כזה או אחר. בהחלט נכון לשקול מתן פרס הוקרה לזמרים ואמני העיר, אך למעט גולן שכאמור דמותו שנויה במחלוקת בציבור הרחב".

בשבוע האחרון גם שדולת הנשים עסקה בנושא ושלחה לראש העיר רחמים מלול מכתב ובו מובעת התנגדות למתן במה לאייל גולן. ברגעים אלה (חמישי) נערכת ישיבת הנהלת העיר בבית התרבות, וגם שם עלה הנושא. חבר המועצה עודד עמרם תקף במהלך הישיבה את איטל בציר אלשיך בצורה חסרת תקדים לעיני כולם, ואת עמרם חיזקו יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וחברי המועצה רועי שרעבי ואמיתי כהן.

איטל בציר-אלשיך מצידה ממש לא התרגשה מהדברים והשיבה בתקיפות כי היא תמשיך לעמוד על דעתה – כי "לא מגיע לאיל גולן שום פרס, לא במסגרת אירועי זמר עברי או כל פרס כזה או אחר, נקודה".

באשר לעובדה כי עודד עמרם ציין שידאג כי בציר-אלשיך לא תהיה עוד בוועדה ויוציא אותה ממנה, ענתה בציר-אלשיך כי הוא "לא יוכל לסתום פה פיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על מה בדיוק יקבל אייל גולן הצטיינות?
    מה הוא עשה למען העיר רחובות?
    כפי שזה נראה הוא עשה בעיקר למען עצמו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה ששנוי במחלוקת בכל הארץ ברחובות זאת נורמה

  3. מאיר

    אייל גולן הוא בושה לעיר רחובות ולא כבוד וזה שהוא תימני לא מזכה אותו בפרס על מעשיו

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איטל!הסתבכת עם התימנים גדולים ממך נכשלו

  5. יובל

    משתלם למלול לחלק תפקידי ס.ראש עיר לבלומנטל וליניב.. למרות שדעתם כדעת איטל בציר, לא מעיזים להביע את תחושות מצביעהם

  6. שרה

    אני משלמת ארנונה ומיסים גבוהים לעיריית רחובות ואני לא מוכנה שתשלמו אגורה אחת לאייל גולן.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר