איטל בציר-אלשיך, אייל גולן ועודד עמרם (צילום אייל גולן: אלוני מור)
איטל בציר-אלשיך, אייל גולן ועודד עמרם (צילום אייל גולן: אלוני מור)

המחלוקת סביב אייל גולן וחגיגות ה-130 לרחובות: עודד עמרם יוצא נגד איטל בציר-אלשיך

יושב ראש ועדת ההיגוי לחגיגות ה-130 לעיר רחובות, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, שוקל "להדיח" את חברת הוועדה, חברת מועצת העיר איטל בציר-אלשיך, בעקבות הסערה שנוצרה סביב הכללתו או אי הכללתו של הזמר אייל גולן באירועים, כפי שנחשף ב"ערים"

פורסם בתאריך: 28.11.19 14:34

-->

יושב ראש ועדת ההיגוי לחגיגות ה-130 לעיר רחובות, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, שוקל "להדיח" את חברת הוועדה, חברת מועצת העיר איטל בציר-אלשיך, בעקבות הסערה שנוצרה סביב הכללתו או אי הכללתו של הזמר אייל גולן באירועים.

כפי שנחשף ב"ערים", במהלך ישיבה של הוועדה שהתקיימה בשבוע שעבר, העלתה איטל-בציר אלשיך מספר הצעות ובהן הענקת פרסים לנשים וגברים שמייצגים את רחובות בכבוד ומהווים גאווה מקומית בשלל תחומים.

יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, וחבר המועצה אביב איטח, טענו כי בין האנשים שראויים לפרס שכזה יש לכלול גם את הזמר אייל גולן, אלא שבציר-אלשיך התנגדה לרעיון ושללה אותו על הסף.

ל"ערים" הסבירה בציר-אלשיך את התנגדותה: "בישיבת ועדת היגוי לחגיגות 130 שנה לרחובות, הצעתי להעניק פרסים ליקירי העיר המייצגים את ההון האנושי שיש כאן ואשר מהווים גאווה לעיר. ברשימת השמות שהעליתי הצעתי למשל את פרופ' דן יקיר שזכה לאחרונה בפרס ישראל, את כלת פרס נובל פרופ' עדה יונת, וחוקרים נוספים שתרומתם לחברה, לכלכלה ולמדינה לא תסולא בפז. באותה נשימה הוצע להעניק פרס גם לאייל גולן על תרומתו ואני הבעתי לכך התנגדות, ולו מהסיבה שמדובר באדם שאינו מתאים להיכלל בפרמטר של הון אנושי וכמי שסייע למדינה ולעיר ביצירת ערך ועושר.

"בנוסף, אני חושבת שהשיקול במתן פרס הוקרה לאדם אינו יכול להיעשות במנותק ממושא היצירה. אדם שנחשד בעבירות, גם אם תיקי החשדות נגדו נסגרו מחוסר ראיות מספקות, אינו יכול להיות ראוי לפרס הוקרה עירוני".

הכתבה עוררה דיונים רבים בשאלה האם מגיע לאייל גולן לקבל הוקרה וכעת, כאמור, גם עודד עמרם מגיב לנושא ומסביר: "הוועדה דנה, בין היתר, בנושא ערב הוקרה לכל אמני העיר, ובהם גלי עטרי, דני רובס, ניסים סרוסי, אייל גולן, איתי לוי, רגב הוד, ועוד. לא דובר על יקירי העיר, שזה דיון נפרד בוועדה שונה ובלתי תלויה. הוועדה שתדון ביקירי העיר עוד לא הוקמה בכלל, וגם לא יהיו בה נבחרי ציבור. איטל מסלפת את המציאות ועל כן אני שוקל בכובד ראש אם לאפשר לה להמשיך להשתתף בישיבות".

עודד עמרם

עודד עמרם

איטל בציר-אלשיך הגיבה לדבריו של עמרם ואמרה ל"ערים": "אף אחד מהגורמים בוועדה לא פנה אליי בעניין ובטוחני שנפלה טעות, כי מהיכרותי את עודד עמרם הוא היה יוצר עמי קשר ישיר. בישיבה הראשונה של הוועדה עודד עמרם גילה, כמו מרבית המשתתפים, התלהבות מהרעיונות שהעליתי והצעתי, שאינם מצריכים עלויות גבוהות. מה גם שהבעתי צורך לשתף את הציבור באירועי ה-130 שנה.

"חלק מהרעיונות שהעליתי כללו סיור מודרך באוטובוס תיירים לאורך מבנים היסטוריים של רחובות בליווי שחקנים, הוצאת קול קורא להצבת פסל כניסה לרגל 130 שנה לעיר, פודקאסט עירוני שיעסוק בהיסטוריה, הווה ועתיד העיר, ועוד.

"לגופו של עניין, אין זה משנה באיזה הקשר שמו של איל גולן הוזכר בוועדה, אם כהצעה למתן פרס הוקרה כזה או אחר. בהחלט נכון לשקול מתן פרס הוקרה לזמרים ואמני העיר, אך למעט גולן שכאמור דמותו שנויה במחלוקת בציבור הרחב".

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. אילן שרעבי

    נמאס מכל הנשים הנקמניות עם אג’נדות של פמיניזם זול ופתטי. אין קשר בין אומן מוערך שנולד וחי בעיר כאייל כולם שמגיע לו כל הסופרלטיבים בתחום המוסיקה לבין פרופסורים מכובדים הראויים לפרס נובל ולכל ההערכה וההוקרה שניתן לקבל בעירנו האהובה והנכבדה.
    פשוט נמאס כל פעם לשמוע את אותן המנגינות מנדים שמחפשות פרסום ומייצרות רעשי רקע שלא מכבדות את כלל האזרחים אם לא את רובם. יש וועדה ובה תהיה הזכות לכל המשתתפים להביע את דעתם ולהצביע, ולא לצאת ברעש וצילצולים מחוץ לוועדה הבוחרת ולייצר כותרות של סנטה והסתה

  2. מטי לוי גורג

    חבל וצר לי מאוד שאייל לא יקבל פרס וחבל מאוד שאתם נכנסים לנושא של בקטינות כי אין עשן בלי אש גם בתקופה של אריק אינשטיין היו קטינות וגם בתקופה של ארקדי דוכין היו קטינות פשוט אותם השתיקו והיום על אייל עושים רעש ודעו לכם אייל הביא כמה אומנים שהם להיט היום לבוא לגור ברחובות אסור לשפוט אותו אני נאשימה את הבנות יש משפט שאומר כלבה נותנת כלב מי שלא לוקח הכסף תמתמם אותם כי הן היו פרחות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איטל צודקת. אייל עושה דברים נהדרים אך גם אם לא נמצא אשם בבית המשפט במשחקי החברה כולם י6דעיםצשהוא נכח שם אך היה נבון ןלא קיים יחסי מין עם מישהי שהתברר לו שאיננה קטינה( בת 18). עדיין בדרך זו או אחרת הוא היה שם וובהחלט רצה גם.
    אדם שכזה בשום פנים ואופן אין לתת לו להיות יקיר העיר רחובות ולא יקיר שום דבר. שימשיך בלהיות זמר מצליח וושישמור על אביו ושותפיו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איטל לגמרי צודקת!!!! די, האיש רצה לקיים יחסי מין באותה סיטואציה ובמידה ולא היה מתברר לו שהנערה איננה קטינה היה מקיים עמה. גועל!!!. איל זמר מצליח, מליונר, מתפרסם בזכות כל הנשים עמהם היה חי ונשוי, ילדיו גם, אולי שיוקם בשמו בית כנסת או רחוב בעיר רחובות?
    די! איש ז ה דוחה! עשה דבר נ7ראי וברור שבעסקו היו עוד כולל אביו. לפי החוק הוא איננו אשם אך עדיין נהג באופן דוחה, דברים שלא יתקבלו על הדעתו

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    . איל זמר מצליח, מליונר, מתפרסם בזכות כל הנשים עמהם היה חי ונשוי, ילדיו גם, אולי שיוקם בשמו בית כנסת או רחוב בעיר רחובות?
    די! איש ז ה דוחה! עשה דבר נ7ראי וברור שבעסקו היו עוד כולל אביו. לפי החוק הוא איננו אשם אך עדיין נהג באופן דוחה, דברים שלא יתקבלו על הדעתו

  6. אלי

    איפה הכרת הטוב ? איל גולן תורם לקידום הזמר הישראלי וגם מקדם זמרים רבים ומצליחים

  7. שוש

    אייל גולן הזמר הכי אהוב עלי בזכותו יש לנו זמרים וזמרות שהם תחת חסותו הגיעו להשיגים יפים . תעשו לי טובה לכל המתנגדים תחפשו אחרים גם שם לא חסר

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק עם כל ההתחסדות האשכנזית האנונימית שלכם אריק איינשטיין אורי זוהר שלצה ארצי היו וגם היו נרקומנים והתעסקו עם סופר קטינות אבל השם משפחה שלהם בצבע הנכון מבחינתכם ואייל לא אל תיתפלו למה אנחנו שונאים אתכם כי אתם גיזענים

  9. מקס

    פשוט גיזענים!
    אייל גולן עצם היותו זמר מצליח ומפורסם נחשק על ידי המון בחורות ונשים וכן בטוח שהיה לו המון לילות פראיים
    אבל ככה זה שאתה מפורסם הוא לא אנס אף אחת ולא הכריח אף אחת הכל היה בהסכמה בוגרות.
    עכשיו אייל הוא לא הסופרסטאר הראשון שעטו עליו נשים
    ובילה לילות פראיים אבל הוא מזרחי וכואב לאנשים שמזרחי נערץ מצליח ונערץ אחרת למה לא אמרו דבר על אורי זוהר, אריק איינשטן יהודה ברקן, דודו טופז וכל שאר הבוהמה האשכנזית שהתהוללו עד אין סוף.למה?

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה אלה ההשוואות לאורי זוהר ואיינשטיין, זו היתה תקופה אחרת והיום בעידן מי טו יש יותר מודעות לנושא הניצול המיני של נערות ונשים. תתקדמו אנשים. תנו למלאכיות של רחובות שדואגות לנזקקים. נמאס מההדר שנותנים לגברים פרימיטיביים וכוחניים (ושלטעמי, גם שרים מגעיל)

  11. העלה

    פשוט כול הכבוד עמרם מגיע לאייל סוף סוף הכרה מהעיר שלו הגיע הזמן.ודי לכול צריי העין שיבושם להם הבנאדם החזיר את הזר המיזרחי על המפה לא היה ולא יהיה אחד כזה נקודה.

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על איזו הצטיינות יקבל גולן הוקרה??
    אשמח לדעת מה הוא עשה למען תושבי העיר רחובות…
    כפי שזה נראה הוא עושה רק לעצמו…

  13. רחובותי ותיק

    רחובות נהייתה גזענית…
    כן זה קשור לצבע עור בתחפושת הומנית…
    יאללה לכו על היפי נפש מתל אביב…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר