מנחם מעודי מנכ"ל בילו סנטר (צילום ג'ני גפטרשוסטר)
מנחם מעודי (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

מנחם מעודי נאשם בהטרדה מינית ובמעשים מגונים

כתב אישום הוגש נגד מנחם מעודי, ממלא מקום ראש מועצת באר טוביה המשמש גם כמנכ"ל בילו סנטר, בגין הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בעובדת המועצה במשך תקופה של כשנה. מעודי: "הדברים שנטענים כלפיי הם שקר וכזב"

פורסם בתאריך: 27.10.19 06:21

-->

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה ביום חמישי לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד ממלא מקום וסגן ראש מועצת באר טוביה, מנחם מעודי, בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית.

על פי עבודות כתב האישום, במהלך תקופה של כשנה, בין השנים 2018-2019, ביצע מעודי במספר הזדמנויות במתלוננת, שהינה עובדת המועצה, מעשים מגונים והטריד אותה מינית, כשהוא מנצל את מעמדו. הנאשם ביצע את המעשים כלפי המתלוננת ברכבו או במשרדה של המתלוננת. התיק נחקר על ידי יאח"ה דרום במשטרת ישראל.

מכתב האישום עלה כי מעודי, המוכר גם כמנכ"ל בילו סנטר, נסע יחד עם המתלוננת לכנס בענייני עבודה. בשעות הערב הוא הסיע אותה לביתה, נכנס למושב מגוריה ועצר את רכבו במרחק מה. לאחר שהסתכל ובדק שאין איש מסביב, חיבק את המתלוננת ונישק אותה על שפתיה. לפי האישום, המתלוננת שחשה מבוכה לא הגיבה, יצאה מהרכב והלכה לביתה.

במקרה אחר הגיע מעודי למשרדה של עובדת המועצה, הכין לעצמו קפה ושוחח איתה על ענייני עבודה. במהלך השיחה שוב נישק אותה על שפתיה ואף נגע בידו בחזה שלה מעל הבגדים. היא הזיזה את ידו וביקשה ממנו להפסיק.

במקרה נוסף תואר כי הגיע למשרדה של המתלוננת בשעה שהייתה שם לבדה, שוחח עמה בענייני עבודה ובמהלך השיחה קם מכיסאו וניגש אליה, רכן מעליה, אחז בפניה בידיו ונישק אותה על שפתיה כשהוא מחדיר את לשונו לפיה. העובדת אמרה לו להפסיק את מעשיו וזה הפסיק לנשק אותה והמשיך לדבר איתה בענייני עבודה.

בחודש ספטמבר האחרון, לאחר שימוע שנערך בעניינו, החליטו בפרקליטות לדחות את הטענות שהועלו מטעמו של מעודי ולהגיש נגדו את כתב האישום.

עו"ד אבי חימי שמייצג את מעודי, מסר באותה העת: "קיבלנו באכזבה את החלטת הפרקליטות, משום שלטעמי אין ולא היה כל מקום להגיש כתב אישום כנגד מרשי. אנחנו סמוכים ובטוחים כי האמת תצא לאור בבית המשפט וכי מרשי יצא את דלתותיו כשהוא חף מכל אשמה".

מעודי עצמו מסר בתגובה: "הדברים שנטענים כלפיי הם שקר וכזב, הכל פוליטיקה. לדעתי ולדעת עורך הדין שלי אצא נקי וזך מהתיק הזה. יש לי מספיק הוכחות שגורמים פוליטיים מהמחנה הנגדי במועצה היו מעורבים פה וחלקם גם נחקרו במשטרה. זה לא נעים, אבל מזה אצא יותר חזק ויותר מחושל. יש לי אהדה מקיר לקיר. הורדתי פרופיל מיוזמתי במועצה והנושא של אם אמשיך כסגן וממלא מקום, או לא, צריך להיבדק. אשב עם היועץ המשפטי של המועצה ועם ראש המועצה ונראה. אני גם לא בטוח שאני רוצה להמשיך. אני תורם בהתנדבות וללא שכר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. די לאלימות

    יש עוד הטרדות. חבל שממשיכים להתעלם במידה הזאת ולקבל שוחד ולסגור תיקים. שמישהו יושיב אותו מאחורי סורג ובריח

  2. זקלין כריסטופר

    בעלך לא נמשך אליך? יצר האדם רע מנעוריו. זה הטבע. כך ברא הקב"ה את האדם. צפי בחיות ובבהמות ותביני. לכן צריך גדרים וגבולות ומגבלות כדי ששני הצדדים יישמרו. לכן במוסדות תורניים מתנהלים בהפרדה מלאב בין בנים ובנות. חילונים טוענים שלא צריך. לבסוף המציאות טופחת על פניהם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר