תמרור העצור ברחוב הנשיא הראשון
תמרור העצור ברחוב הנשיא הראשון

הלחץ עבד – עיריית רחובות תשיב את צומת הנשיא הראשון-בוסתנאי לקדמותו

לאחר שהתקבלו באגף התנועה ובעיריית רחובות תלונות רבות על השינוי בכיוון תמרור העצור ברחוב הנשיא הראשון פינת רחוב בוסתנאי, ועל כך שבין היתר הדבר גורם לפקקים ולעומס שלא היו שם קודם לכן, הוחלט בעירייה להחזיר את המצב לקדמותו

פורסם בתאריך: 24.10.19 08:26

-->

לפני כשבועיים שינה אגף התנועה בעיריית רחובות את כיוון תמרור העצור ברחוב הנשיא הראשון פינת רחוב בוסתנאי. אם בעבר התמרור היה מיועד לבאים ממזרח למערב ברחוב, כעת הוא יועד לבאים מכיוון רחוב הרצל. הדבר נעשה בהתאם להחלטת ועדת התחבורה העירונית, אשר קיבלה פניות מתושבים לעשות כן.

כפי שפורסם ב"ערים", בימים האחרונים מאז השינוי בתמרור, התקבלו באגף התנועה ובעיריית רחובות תלונות רבות על השינוי, ועל כך שבין היתר הדבר גורם לפקקים ולעומס ברחוב הנשיא הראשון שלא היו בו קודם לכן.

עקב התלונות, אתמול (רביעי) יצא למקום מנהל אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני, ליאור שוקרי, על מנת להתרשם מהמצב מקרוב. לבקשתו יצאה למקום אתמול גם מהנדסת התנועה העירונית, על מנת להתרשם בשטח מהשפעת השינוי. חוות דעתה המקצועית הייתה כי ניתן להשיב את המצב לקדמותו. לפיכך, הוזמן למקום קבלן אשר יבצע הבוקר (חמישי) את השבת המצב לקדמותו ואת שינוי כיוון התמרור.

ליאור שוקרי: ״אנחנו קשובים לתלונות התושבים ולכן בדקנו בשטח את השפעת השינוי וראינו שהתושבים צודקים. לפיכך החלטנו לפעול במהירות, עוד היום, להשבת התמרור לבאים ממזרח למערב ברחוב, כפי שהיה קודם״.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: ״בשבוע האחרון, מאז שונו הסדרי התנועה ברחוב הנשיא הראשון, קיבלתי פניות רבות מתושבים על עומס תנועה חריג ברחוב. מיד בתום החגים יצאתי אל השטח ולאחר היוועצות החלטנו להשיב את המצב לקדמותו. בנוסף, תישקל האפשרות להקמת מעגל תנועה בצומת. אני מודה לכל התושבים על הפניות הרבות. חשוב להדגיש כי ראש העיר וחברי המועצה תמיד קשובים לרחשי הלב של התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אסף הרצפלד

    אולי שליאור שוקרי ידאג בהקדם לפסי האטה ליד בתי הספר, סכנת חיים בכל בוקר וצהריים.

  2. רמזור ויצמן הרצל

    רמזור מיותר שיוצר עומסי תנועה כבדים ביותר. ראוי להקים שם מעגל תנועה בהקדם האפשרי

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר