שוטרת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)
שוטרת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

קיבלתם דו"ח בגלל העצור החדש ברחוב הנשיא הראשון? ייתכן שאגף התנועה בעירייה יסייע לכם בערעור

ברחוב הנשיא הראשון ברחובות הוצב תמרור עצור במיקום חדש ושוטרים ניפקו דוחות לנהגים שלא שמו אליו לב. בעירייה מבהירים כי מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי פנה למשטרה בבקשה שלא לרשום במקום דו"חות בימים הראשונים להסדר, וכי במידה ונרשמו דו״חות התושבים מוזמנים לפנות לאגף התנועה, שם יקבלו מכתב המאשר כי מדובר בתמרור חדש לשם צירופו להגשת ערעור למשטרה

פורסם בתאריך: 23.10.19 10:13

-->

לפני כשבוע וחצי הוצב ברחוב הנשיא הראשון פינת בוסתנאי ברחובות תמרור עצור חדש, במקום תמרור עצור אחר שהוזז ממקומו המקורי בפנייה שמאלה מרחוב הנשיא הראשון לבוסתנאי. נהגים רבים התלוננו במהלך החג כי השינוי לא היה מספיק ברור וכי שוטרים ניפקו דוחות לנהגים שלא שמו אליו לב.

כמה מהתלונות הגיעו גם לחבר האופוזיציה אביב איטח, שפנה לליאור שוקרי במכתב ובו פירט: "במהלך החג פנו אלי מספר תושבים מוטרדים בעקבות פעולה שנעשתה על ידי האגף. כידוע ברחוב הנשיא הראשון פינת בוסתנאי שינו את תוואי הצומת והוצב תמרור 'עצור' במקום אחר. 5 מטר לפני התמרור שהורד מופיע שלט צהוב גדול שאומר ״נהג שים לב תמרור עצור לפניך״. נוצר מצב בו התנועה בצומת האטה ואף לא זזה מאחר והנהגים מחפשים את העצור עליו מתריע השלט, אבל למעשה לטענתם אין כזה, ואילו הנהגים שמגיעים מהרצל עוצרים. מעבר לזה, ממתינים שוטרים ישר אחרי העצור החדש ומטילים דוחות תנועה.

"זה צומת ידוע ופעיל שאנשים נסעו בו פעמים רבות. אם שינוי מתווה הצומת נעשה מסיבות תעבורתיות ובטיחותיות זה מבורך, אך לעשות זאת ללא התרעה ועוד להעניש ולאכוף את זה מטעם המשטרה זה פחות הוגן. אני מבקש לקיים הסברה בנושא בכלים התקשורתיים שלרשות האגף והעירייה ולהבא לעשות זאת מבעוד מועד. בנוסף, יש לפנות למשטרת ישראל ולתחנת רחובות בבקשה לפנים משורת הדין להמיר את הדו"חות שניתנו בשבוע הראשון לאזהרה. תודה והמשך עבודה ועשייה פורייה ומוצלחת למען רווחתם ובטיחותם של תושבי רחובות".

בעיריית רחובות מסרו בתגובה: "ועדת התחבורה העירונית קיבלה תלונות מתושבים בנושא הסדר התנועה הקיים וביקשה לשנותו. לאחר בדיקת הצומת על ידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, החליטה הוועדה לשנות את ההסדר הקיים. עקב פניות תושבים במהלך החג, עם שינוי ההסדר, פנה מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי למשטרה בבקשה שלא לרשום במקום דו"חות בימים הראשונים להסדר ועד ליום ראשון הבא. במידה ונרשמו דו״חות, התושבים מוזמנים לפנות לאגף התנועה, שם יקבלו מכתב המאשר כי מדובר בתמרור חדש, לשם צירופו להגשת ערעור למשטרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר