הקפות שניות ברחובות
הקפות שניות ברחובות

ראש העיר רחמים מלול וחברי המועצה חגגו בהקפות שניות ברחבי רחובות

ראש העיר , סגניו וחברי המועצה הגיעו למוקדי השמחה, השתתפו בהקפות, ואף נתנו קולם בפיוטי החג. מלול: "אנחנו מסיימים את החגים בחגיגה של אחדות ושמחה"

פורסם בתאריך: 22.10.19 06:39

-->

אמש, מוצאי שמחת תורה, נערכו ברחובות הקפות שניות ב-15 מוקדים ברחבי העיר. ראש העיר רחמים מלול וחברי מועצה סבבו במוקדי ההקפות השניות, השתתפו בשמחה ובירכו את המשתתפים. בין החוגגים: ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳, סגן ראש העיר אבנר אקוע, מחזיק תיק תרבות תורנית, חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל ויו״ר רשת חוויות, חברי המועצה גיא צור ושאול צגהון, ויו״ר ועד העובדים רמי מדהלה.

הסיבוב החל בגן הבנים בשכונת גבירול ולאחר מכן בבית הכנסת הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית, משם לרחבת מתנ״ס חוויות בקרית משה, שם פגשו את גולן ביטון וחברי הגרעין התורני והמכינה הקדם צבאית ביחד עם תלמידי תלמוד התורה והסטודנטים המתגוררים במקום. משם המשיכו לנג׳ארה, אושיות, אמית עמיחי , חב״ד וקרעטשניף.

רחמים מלול: ״אנחנו מסיימים את החגים בחגיגה של אחדות ושמחה. שתהיה לכולנו שנה טובה, שנת שלום, שנת אחדות, שנת גשמים ושפע, שתמיד נהיה שמחים״.

רחמים מלול בהקפות שניות

רחמים מלול בהקפות שניות

אמיתי כהן: "חגגנו השנה את שמחת בית השואבה וההקפות השניות בעשרות מוקדים בעיר, במגוון סגנונות. אנו שמחים על ההיענות הגדולה של כלל הציבור בעיר, שחגג בשמחה המאחדת את כולנו בתקופה זו של השנה. אני מאחל שנה טובה וחורף בריא לכולם״.

אבנר אקוע: "שמחנו לחגוג עם כל תושבי העיר. חג הסוכות הוא חג של שמחה ושל חיבור ואין מתאים יותר מהזמן הזה לחגוג את הערכים האלה בעיר שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר