אלימות מכה אגרוף צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לוחם בן 22 מרחובות שנחשד בתקיפת בליין במועדון טוען כי הגן על חברתו שהוטרדה מינית

קטטה שפרצה בסוף השבוע במועדון ברחוב משה בקר בראשון לציון הסתיימה בפציעה קשה של גבר כבן 32. החשוד במעשה: לוחם בן 22 מרחובות, שטוען כי הגן על חברתו מהטרדות של אותו בליין. עורך דינו: "הפציעות של הקורבן נגרמו מכך שבליינים שהיו במקום דרכו עליו לאחר נפילתו לרצפת המועדון"

פורסם בתאריך: 14.10.19 08:11

-->

בלילה שבין שישי לשבת התקבל דיווח במשטרת ישראל על גבר שנפצע בקטטה במועדון ברחוב משה בקר בראשון לציון. הגבר, כבן 32, פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר וכוח משטרה הגיע למקום ופתח חקירה לבירור נסיבות האירוע. כעבור מספר שעות נעצר חשוד במעורבות באירוע, בן 22 מרחובות.

אתמול (ראשון), ערב חג סוכות, התקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד הרחובותי, חייל צה"ל המשרת כלוחם ביחידה מובחרת.

לטענת החייל, הוא וחברתו בילו יחדיו במועדון כשבמהלך הבילוי ניגש אחד הנוכחים במקום לחברתו והעיר לה הערות בעלות אופי מיני, לכאורה. בתגובה החייל דחף את אותו בליין מטריד והפיל אותו מכסאו. בליינים אחרים שנהרו אל מחוץ למועדון רמסו את גופו ואת פניו של הבליין שהיה שכוב על הרצפה.

כאמור, כוחות רפואה של מגן דוד אדום שהוקפצו למקום פינו את הקורבן אל בית החולים תל השומר במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

ביום שבת בצהריים התייצב החייל מרחובות בתחנת המשטרה על מנת למסור תלונה כנגד אותו בליין, אך במשטרה החליטו לעצור אותו. ביום ראשון בצהריים הובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. בית המשפט נעתר חלקית לבקשת המשטרה, בטענה כי הקורבן עדיין בבית חולים ואי אפשר היה לגבות ממנו עדות, ועל כן האריך את מעצרו עד ליום רביעי.

עורך דינו של החשוד, איתי שוחט, עתר לבית משפט המחוזי אך ערעורו נדחה והחייל, שמעולם לא היה מעורב לפני כן באירוע פלילי, ימשיך לשהות במעצר במהלך החג, עד יום רביעי.

עו"ד איתי שוחט: "הבחור הצעיר אותו אני מייצג מטעם הסנגוריה הציבורית הגיע לתחנת המשטרה על מנת למסור תלונה בגין אלימות שהופעלה כלפיו וכלפי חברתו במועדון בליל שישי בעיר ראשון לציון. מרשי ציין כי הוא פעל אך ורק מתוך הגנה עצמית לאחר שהותקף על ידי הבליין במועדון. לטענתנו, החבלות שנגרמו לאותו בליין אינן נובעות ממעשה ההגנה של מרשי, אלא ככל הנראה מהעובדה שבליינים שהיו במקום דרכו עליו לאחר נפילתו לרצפת המועדון. הבחור אותו אני מייצג משרת בקבע כלוחם ביחידה מובחרת ונעדר עבר פלילי. אני סמוך ובטוח כי טענתו תתברר כנכונה והוא ישוחרר בהקדם".

עורך הדין איתי שוחט

עורך הדין איתי שוחט


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר