נעמה יששכר (צילום: באדיבות המשפחה)
נעמה יששכר (צילום: באדיבות המשפחה)

רחמים מלול לפוטין: שחרר את בת רחובות נעמה יששכר

נעמה יששכר, חיילת בודדה לשעבר שהתגוררה ברחובות, אשר כלואה ברוסיה לאחר שנתפסה כשברשותה תשעה גרם של חשיש הודי, קיבלה הבוקר גם את תמיכתו של ראש העיר רחמים מלול, שפנה במכתב אישי לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולחבר הכנסת אביגדור ליברמן, בבקשה לשחררה מכלאה ברוסיה

פורסם בתאריך: 13.10.19 12:55

-->

נעמה יששכר, חיילת בודדה לשעבר אשר התגוררה ברחובות, כלואה ברוסיה מזה חצי שנה והיא צפויה למאסר של 7.5 שנים לאחר שנתפסה כשברשותה תשעה גרם של חשיש הודי בשדה התעופה במוסקבה. הבוקר שוחח ראש העיר רחובות רחמים מלול עם דודה של נעמה, ישראל כהן הרחובותי, המנהל בימים אלה מישראל את המערכה לשחרורה, והודיע לו על כוונתו לפנות בשם הנהלת העיר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולח"כ אביגדור ליברמן, וכן במכתב אישי לנשיא רוסיה, כולם בדרישה לשחרר את נעמה לאלתר.

במכתב שנשלח לפוטין בשפה הרוסית מציין מלול: "מר פוטין היקר. נעמה יששכר היא בת רחובות ואנו דואגים לה כבתנו וכאחותנו. היא אישה צעירה שכל חלומותיה ותקוותיה לפניה. אל תהרוס את חייה בשל משחק כוחות שאינו קשור אליה. אנא, גלה אנושיות ושחרר אותה לאלתר. חצי השנה האחרונה שבה נלקחו ממנה חירותה וכבודה היא מעבר לכוחותיו של כל אדם. אנא גלה רחמים, הראה לעולם את עוצמתה של רוסיה דווקא בגילוי מחווה אנושית, הומניטרית וצודקת ושחרר את נעמה. אני פונה אליך בשם 150,000 תושבי העיר רחובות והנהלת העיר, תן לנעמה ללכת!".

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

לראש הממשלה ולח"כ ליברמן כתב מלול: "נעמה יששכר, בת העיר רחובות, כלואה ברוסיה כבר חצי שנה בתנאים לא אנושיים וללא צרכים בסיסיים, וסובלת מהצקות ומהתעללות. לפני ימים ספורים הוטל עליה עונש כבד מנשוא, בלתי מידתי, שכולא אותה לשנים ארוכות. כל העובדות ידועות לכולנו וברור כי נעמה, אזרחית אמריקאית, משמשת כאן כקלף מיקוח במשחק כוחות שנקלעה אליו באופן מקרי, על לא עוול בכפה. הלב מתפוצץ לנוכח אי הצדק הזועק לשמיים. אני פונה אליכם בשם 150,000 תושבי העיר רחובות והנהלת העיר, עשו הכל על מנת לשחרר את נעמה. הפכו עולמות והשתמשו בכל הקשרים שלכם וקלפי המיקוח שבידכם על מנת להביא את נעמה הביתה, לרחובות.

"לא הוגן, לא צודק ולא אנושי כי בחורה צעירה שכל חייה לפניה, והיא חפה מפשע, תיתפס בצורה כזו ותשמש כלי משחק במאבק בין שתי מעצמות. מצוות פדיון שבויים היא אחת המצוות הגדולות ביותר ביהדות, וכל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם מלא. האם תוכלו לומר שעשיתם הכל על מנת להשיב את נעמה הביתה? האם מדינת ישראל עשתה כל שלאל ידיה על מנת לשחרר את נעמה? אנא, הפעילו את השפעתכם כדי להשיב את נעמה, צעירה שכל חייה לפניה, בטרם יהיה מאוחר מדי".

במקביל, נפתחה עצומה לשחרורה של נעמה, עליה ניתן לחתום בקישור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. ומה אם זאת היתה הבת שלך?

    כל הכבוד למלול. צריך לעשות כל מאמץ שהיא תחזור במהרה. סיפור בלתי נתפס.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר