חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

תזכורת: החניה בכחול לבן ברחובות בחינם משישי ולכל אורך סוכות

בהתאם להצעה לסדר שקיבלה אישור במועצת רחובות, עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, כולל פארק המדע, בין התאריכים 11.10-21.10

פורסם בתאריך: 10.10.19 08:16

-->

בהתאם להצעה לסדר שקיבלה אישור במועצת רחובות, באשר לחניה חינם בכחול לבן בערבי חג ומועדים, עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, כולל פארק המדע, החל ממחר (יום שישי), כולל ערב חג סוכות ולאורך כל ימי חול המועד, עד לאחר שמחת תורה, בין התאריכים 11.10-21.10. דו"חות יינתנו על ידי הפקחים רק בגין חניה במקומות אסורים.

רחמים מלול, ראש העיר : "חשוב לנו לתמוך בעסקים ובחנויות המקומיות ולאפשר לתושבי העיר לערוך דווקא ברחובות את ההכנות והקניות לפני החגים. גם לאורך חול המועד סוכות תתאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול לבן על מנת להקל על התושבים. אנו מאחלים חג שמח ושנה טובה לכל התושבות והתושבים בעיר".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר לתושבים חניה חינם ברחבי העיר לרגל חגי תשרי ואנו מזמינים את התושבים להשתמש בכך. על מנת להמשיך ולשמור על הסדר והבטיחות בכבישי העיר, פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר