אוה גור במהלך מבצע תרומת דם בשכונת רחובות המדע
אוה גור במהלך מבצע תרומת דם בשכונת רחובות המדע

נותנים את הדם: מבצע התרמת הדם בשכונת רחובות המדע שוב כאן

חברת מועצת רחובות, אוה גור, ייסדה מסורת של תרומת דם מדי חצי שנה בשכונת רחובות המדע, עקב מחלת אמה. היום (חמישי) המבצע חוזר ושוב ניתן לתרום בבית הספר ניצני המדע בין השעות 17:00-21:30, כאשר כל תרומה מעניקה ביטוח דם משפחתי לשנה

פורסם בתאריך: 3.10.19 07:57

-->

חברת מועצת רחובות ומחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור, ייסדה לפני כחמש שנים מסורת של תרומת דם מדי חצי שנה בשכונת רחובות המדע, עקב מחלת אמה – קליה. ל"ערים" היא הסבירה בעבר מה עומד מאחורי היוזמה: "לפני מספר שנים אמא שלי חלתה במיאלומה נפוצה, סוג של סרטן הדם. אז משפחתי ואני נחשפנו לצורך בדם כשתרמנו עבורה בתל השומר. באותה התקופה, במקרה, בנק הדם פנה לאורית שרגאי שהייתה אז יו"ר ההנהגה ההורית ברחובות, בבקשה לשיתוף פעולה בגיוס תרומות דם. אורית פנתה אליי כי שימשתי אז כיו"ר ועד בית הספר ניצני המדע, ואני כמובן קפצתי על ההזדמנות כי זה היה בגדר חלום שהם יגיעו עד אלינו ולא נצטרך לנסוע כדי לתרום דם, וגם כי כבר הבנתי כמה בנק הדם במצוקת תרומות כל הזמן".

אוה גור תורמת דם

אוה גור תורמת דם

אוה אומרת כי ההיענות בשכונה יפה מאוד: "אנחנו משיגים עשרות מנות בכל פעם ובבנק הדם אומרים שזו כמות מנות מכובדת עבור שכונה. גם הפעם תושבי רחובות מוזמנים לעזור לבנק הדם בתרומות לחולים ופצועים. ההתרמה תיערך היום, חמישי ה-3.10 בין השעות 17:00 ל-21:30 בחניון בית הספר ניצני המדע, ברחוב צ׳חנובר 4".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר