אופיר דנגור
אופיר דנגור

בין מצטייני ראש השנה בפיקוד הדרום: רס"ן אופיר דנגור מנס ציונה

רס"ן אופיר דנגור, בן 43 מנס ציונה המשרת כמפקד פלוגת צמ"ה בגבול רצועת עזה, נבחר כמצטיין פיקוד הדרום על תרומתו הרבה ויכולותיו הייחודיות. דנגור: "הראשונה שהתקשרתי לספר לה זו כמובן אשתי"

פורסם בתאריך: 26.9.19 09:47

-->

כמדי שנה, מתקיימים טקסי הצטיינות בחטיבות ובחילות השונים בצה"ל לכבוד החגים. המצטיינים נבחרים בקפידה על ידי מפקדיהם על פי תרומתם הרבה והיכולות הייחודיות אותן הם מפגינים, ובין המצטיינים השנה גם רס"ן אופיר דנגור, בן 43 מנס ציונה, המשרת כמפקד פלוגת צמ"ה.

דנגור התגייס בנובמבר 1994 לשירות בגדוד ההנדסה הקרבית 603. במהלך שירותו יצא לקורס מפקדים ולקורס קצינים. בין היתר שימש כמפקדת מחלקה בהכשרת לוחמי ההנדסה הקרבית ולאחר מכן כסגן מפקד פלוגה צמ"ה (ציוד מכני הנדסי), עבר קורס מפקדי פלוגות ושימש כמ״פ בגדוד 603, מ״פ סיירות, עד שהשתחרר בשנת 2000. לאחר שחרורו שירת במילואים כמפקד מחלקת לוחמים וכסגן מפקד פלוגת צמ״ה במילואים. בשנת 2012 חזר לשירות קבע בצה"ל כמפקד פלוגת צמ"ה של גדוד 924.

פלוגת הצמ"ה אחראים לביצוע משימות הנדסיות פורצות עם כלים כבדים. בשנים האחרונות עובד אופיר בגבול רצועת עזה, בגילוי מטענים, פתיחות צירים לכוחות המפטרלים, וכמובן עזרה לתפקוד כל המתקנים בגזרה.

אופיר מספר: "אני הכי אוהב בתפקיד שלו את הכל. קודם כל החיילים, הפיקוד והאתגרים, וכמובן שהכל למען המדינה. אנחנו בסופו של דבר מגנים פה על אזרחים".

אופיר נשוי מזה 16 שנים ויש לו ארבעה ילדים. את אשתו הכיר בצבא – היא הייתה קצינת משטרה צבאית והם נפגשו כשהיא הובילה אותו ללבנון.

אופיר דנגור

אופיר דנגור

בטקס שייערך בפיקוד הדרום יקבל אופיר את אות ההצטיינות של מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי. על ההצטיינות הוא מספר: "שמחתי כשבישרו לי שאני מצטיין. הרגשתי את ההערכה לעבודה הקשה. הראשונה שהתקשרתי לספר לה זו כמובן אשתי".

המפקד של אופיר, סא"ל אלירם אפרים: "אופיר משרת בתור מ"פ בגדוד 924 מזה -כ7 שנים ומשרת בגדוד עצמו בתפקידים שונים מזה כ-19 שנים. הוא החל את תפקידו כמ"מ, כבר אז סומן כקצין מצטיין ופוטנציאל למ"פ. מאז קודם לסמ"פ וכעת מפקד על פלוגת הצמ"ה. אופיר אינו מוותר על הטיפול באנשים ומפגין שליטה נרחבת על כל חייל ומפקד. אופיר הינו קצין מקצועי וערכי הפועל מתוך תחושת שליחות ומסירות ומקפיד על ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר