תעודות הצטיינות לעובדות חוויות
תעודות הצטיינות לעובדות חוויות

ברשת חוויות הרימו כוסית לשנה החדשה והעניקו תעודות לעובדים מצטיינים

באירוע חגיגי לרגל ראש השנה העניקו ראש העיר רחמים מלול ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן תעודות הצטיינות לעובדים - כולן נשים. יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן: "במהלך השנה יש לנו למעלה מ-20 אלף לקוחות במפעל המדהים שנקרא חוויות"

פורסם בתאריך: 25.9.19 21:18

-->

הערב (רביעי) קיימה רשת חוויות רחובות אירוע חגיגי לרגל ראש השנה, במסגרתו הוענקו תעודות הצטיינות לעובדים. האירוע התקיים במתנ"ס חוויות קרית משה במעמד ראש העיר רחמים מלול, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן, מנכ"ל הרשת הנכנס אלרואי אסרף, מ"מ מנכ"ל הרשת היוצא צביקה מדהלה, יו״ר ועד עיריית רחובות רמי מדהלה, יו"ר ועד הפעולה ברשת גולן ביטון, חברי הדירקטוריון מנהלים ועובדים, שנהנו מפוה עשיר ומהופעה של הזמר גבי נס ברוח שירי ארץ ישראל.

העובדות המצטיינות שזכו בהוקרה ותודה הן:

נאוה ביתן, מובילת כיתת בוגרים במעון צעדים רחובות הצעירה.

מירב אל נקווה, מובילת כיתת תינוקות צעדים רחובות ההולנדית.

איילת בירי, מובילת צהרון אבן חן.

יוכי הווארד, מובילת צהרון שיבולים.

ענת פורקוש, רכזת מעגלי תעסוקה ואוכלוסיות מיוחדות בשוויץ רחובות החדשה.

פנינה שטאובר, רכזת תרבות בשוויץ המדע.

סיגל יצחקי, מובילת צהרון בית ספרי בחוויות ההולנדית.

חוה קנובל, סגנית מנהלת הספריות.

מורן קופלר, רכזת למידה בחוויות קרית משה.

מיכל סגל, מדריכת זמן אמיתי, מועדון לאנשים עם צרכים מיוחדים.

חלוקת תעודות הצטיינות לעובדות חוויות

חלוקת תעודות הצטיינות לעובדות חוויות

 

ראש העיר רחמים מלול התייחס לצמיחת הרשת ואמר: "הרשת מתפתחת ומתרחבת, התקציב גדל בהתמדה יחד עם עלייה במספר הנרשמים. יש ביקוש גדול לשירות שרשת חוויות מציעה. עובדים ועובדות יקרות, אתם חוט השידרה שמספק את צרכי תרבות הפנאי בעיר רחובות. תמשיכו לשמור על התדמית של העיר הטובה והיפה שלנו".

עוד בירך מלול על רוב של עובדות נשים וציין: "אני שמח שברשת חוויות רוב העובדים הן נשים והערכתי על הטיפול והרגישות שאתן מגלות כלפי ילדי המעונות והצהרונים".

מלול אף התייחס למשמעות החג ואמר: "בראש השנה נהוג לאכול מתוק, שכל מעשינו יהיו מקובלים עלינו ועל סביבתנו, שלא יהיה טעם מר במעשינו. אנחנו צריכים תמיד להסתכל על התושב כצודק".

רחמים מלול

רחמים מלול

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, אמר: "במהלך השנה יש לנו למעלה מ-20 אלף לקוחות במפעל המדהים שנקרא חוויות. מדובר ברשת הגדולה בארץ שמעניקה שירות במגוון תחומים ואני נרגש לעמוד בראש הארגון ביחד עם עשרות עובדי הרשת שעושים עבודה מדהימה. אנו מעריכים ומוקירים את פועלכם ומסירותכם לשירות תושבי העיר במגוון רחב של תחומים ונמשיך להוביל שירות איכותי ולצמוח גם בשנה הבאה עלינו לטובה".

לרגל החג בירך כהן: "בראש השנה אנו מתפללים על פרנסתנו וכלכלתנו. רוצה לומר, לא די להביא לצמיחה כלכלית של הרשת, צריך גם לדעת להתכלכל נכון ולנתב את התקציבים להשקעות נוספות בתושבים. זהו זמן לסכם את מה שהיה בעבר ולצאת להתחלות חדשות, עם תובנות חדשות וחלומות חדשים. יש הרבה משימות לרשת חוויות, אנחנו חושבים קדימה ואני מאחל שנת התקדמות והתעצמות".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

 

יו"ר ועד הפעולה ברשת, גולן ביטון, מסר: ״הון אנושי הוא הלב הפועם בכל ארגון. בעבודה קהילתית השכר לא עתק, השליחות והנתינה לאחר ולשונה הם מה שהופכים את החברה שלנו לטובה יותר וזה המיוחד בעובדי חוויות רחובות. להיות שייכים לארגון שחולם בלילה קהילה ולמחרת מגשים את החלום. זו זכות גדולה. הערב, בטקס מרגש עם המון הערכה הוענקו לעשר עובדות רשת חוויות רחובות תעודות הצטיינות וזו גם תעודת הצטיינות לרשת שכל המצטיינים הן נשים שמובילות את העשייה עם לב גדול של נתינה, מסירות, מקצועיות וחיוך גדול. זו עד דוגמא להון האנושי שיש לנו ברשת חוויות רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר