תינוק (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

איפה ההורים? בן שנה וחצי זחל לבדו ברחוב הרצל ברחובות

הורים לפעוט כבן שנה וחצי מרחובות ייחקרו על רשלנות לאחר שפעוטם נמצא זוחל לבדו ברחוב הרצל

פורסם בתאריך: 23.9.19 07:52

-->

ביום שבת בסביבות השעה 08:30 בבוקר, נראה פעוט כבן שנה וחצי כשהוא זוחל לבדו על המדרכה ברחוב הרצל ברחובות, ליד מרכז בית שפירא. תושבים שעברו במקום והבחינו בפעוט התקשרו למשטרה ושתי שוטרות שהוזעקו למקום החלו לחפש אחר הוריו. כעבור זמן קצר אותרו ההורים שסיפרו כי הם כלל לא ידעו שהוא עזב את ביתם.

בעקבות האירוע קיבלו ההורים זימון להיחקר בתחנת המשטרה בשל חשד לרשלנות. לאחר חקירתם תחליט המשטרה אם לפתוח כנגדם בהליכים פליליים. במקביל, מסרו השוטרים דיווח למחלקת הרווחה של העירייה, לצורך בדיקת המשפחה מבחינה מקצועית.

אחת מתושבות רחובות שעברה במקום וראתה את הפעוט בסיטואציה יוצאת הדופן תיארה ל"ערים" את אותם רגעים: "עברתי ברחוב הרצל והזדעזעתי לראות ככה את הפעוט. אפילו בכיתי. הוא טייל לבדו וזחל על המדרכה. עוברים ושבים הרימו אותו וניסו לדובב אותו ולשאול אותו איפה הוא גר, אבל הוא קטן מדי בשביל להגיב. לדעתי ההורים שלו חייבים להיענש כהוגן. הוא היה יכול לאבד חס וחלילה את חייו אם הוא היה עובר לכביש. ללא ערונותם של האזרחים שעברו ברחוב זה עלול היה להיגמר אחרת לגמרי. אני מאוד מקווה שהמשטרה לא תרחם על ההורים ותעניש אותם למען יראו וייראו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר