צביקה שווימר ונאווה ברק (צילום: יוני רייף)
צביקה שווימר ונאווה ברק (צילום: יוני רייף)

חברת אלקטרה משקיעה ב"מגדלור רחובות" של עמותת עלם

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת עלם, עובדי אלקטרה מוצרי צריכה יתנדבו בפרויקטים שונים של העמותה למען נוער בסיכון, והחברה תעביר תרומה של מאות אלפי שקלים שתתפרס על פני תקופה של שנתיים. הפרויקט הראשון נפתח ברחובות

פורסם בתאריך: 22.9.19 07:59

-->

לקראת השנה החדשה חברת אלקטרה מוצרי צריכה ועמותת עלם חוברות לשיתוף פעולה למען הקהילה במתכונת ייחודית, שבמהלכה עובדי אלקטרה יתנדבו במגוון פרויקטים של עלם ברחבי הארץ לתקופה ארוכת טווח.

הפרויקט הראשוני בו יתקיים שיתוף הפעולה הוא "מגדלור רחובות" של עמותת עלם, מרכז נוער חברתי-חינוכי-טיפולי לבני נוער מתרבויות שונות, שמסייע לנערים ונערות להשתלב בחברה הישראלית תוך שמירה על ייחודם התרבותי והבנת המצוקות הייחודיות להם.

עובדי אלקטרה יוכלו להתנדב לסייע לבני נוער בסיכון שמגיעים למגדלור במיזמים שונים, כדוגמת: ארגון פעילויות לחגים, שיפוץ וחידוש המרכז, ארגון ערב לבנות המרכז וסדנאות שונות לנערים ולנערות. במקביל, ישולבו בני הנוער של עלם בפעילויות יזומות שמקיימת חברת אלקטרה לעובדיה, כמו מרוץ הלילה בת"א, סדנאות מקצועיות וימי גיבוש. עוד במסגרת הסכם השת"פ, תעביר אלקטרה לעמותת עלם תרומה בסכום מצטבר של רבע מיליון שקלים במהלך השנתיים הקרובות.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "כחלק ממדיניות החברה ליצור אימפקט חברתי וסביבתי לצד הרווח העסקי, קיבלנו החלטה אסטרטגית למקד את עיקר ההשקעה החברתית של החברה בתמיכה בנוער בסיכון ובפרויקט אחד לתקופה ארוכת טווח".

השקעה כזאת, לדברי שווימר, תאפשר לעובדים להתחבר למיזם, להוביל לשינוי תיגדיל את הסיכוי של כל הנוגעים בדבר להנות מפירות ההשקעה".

שיתוף הפעולה נהגה ומנוהל על-ידי "אג'נדות", חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן לתועלות שיווקיות. החיבור בין אלקטרה לעלם יתבצע על גבי אפליקציה ייעודית בשם HELPI, שתאפשר לעובדי החברה לבחור פעילות התנדבותית המתאימה לאזור מגוריהם, לזמן המתאים להם ולפעילות שאליה הם מתחברים. לצד אפשרויות הבחירה לעובדים, מאפשרת הפלטפורמה מעקב אחר יעדי התנדבות ארגוניים ומרכזת את כלל מאמצי הארגון בתחום ההתנדבות.

נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם: "אנו שמחים שחברת אלקטרה בחרה בנו כשותף חברתי עיקרי ונרתמת למען בני הנוער בסיכון של עמותת עלם בתוכנית התנדבותית מקיפה ורחבה ותרומה כספית נדיבה. אני רואה את חברת אלקטרה מוצרי צריכה כשותפים מרכזיים שלנו בעשיית שינוי חברתי משמעותי בשנים הקרובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר