בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)

חשיפה: הותר פרסום שמו של מאבטח בתי הספר הרחובותי שאלפי קבצי פדופיליה התגלו במכשיר הסלולר שלו

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, זהר דיבון סגל, קבעה כי "האינטרס הציבורי מחייב את פרסום שמו של החשוד וזאת על מנת לאפשר ליחידה החוקרת לחקור את תיק החקירה גם בכיוונים נוספים ולאתר מתלוננים נוספים בעבירות דומות"

פורסם בתאריך: 16.9.19 18:23

-->

מוקדם יותר היום (שני) פורסם ב"ערים" כי מחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית במשטרת ישראל עצר מאבטח מוסדות חינוך, בן 45 תושב רחובות שעבד כמאבטח בית ספר, בחשד שהחזיק במכשיר הסלולר שלו למעלה מ-35 אלף תמונות פדופיליות בהן ערום בוטה מלא או חלקי של ילדים בני 4 עד 12 לערך.

כעת מותר לפרסם כי שמו של החשוד הינו שרון וייס.

החשוד עוסק מזה 15 שנה כמאבטח מוסדות חינוך בערים שונות במרכז הארץ, ואף משלים לעתים הכנסה באבטחת צהרונים לאחר שעות הלימודים. בעיריית רחובות ביקשו להבהיר כי הוא לא עבד בשירותה כמאבטח בתי ספר בתחומי העיר.

החשוד עוכב לחקירה בשבוע שעבר לאחר שהתקבל במשטרת ישראל מידע לפיו במכשיר הטלפון הסלולרי שלו מוחזקים צילומים החשודים כחומרי פדופיליה. במסגרת החקירה נתפס מכשיר הסלולר של החשוד ובבדיקת הקבצים בו נחשף החומר שהוחזק בתיקיות שונות במכשיר על פי קטגוריות, למשל: בנים בגד ים, בנות בגד ים, בנים עם בנות, בנים מיוחד וכו'.

היום (שני) נחקר החשוד פעם נוספת בחשד לעבירה של החזקת חומר תועבה ובו דמות קטין והוא הובא לשחרור בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון, שם הורחק בהסכמה מעיסוק אבטחה במוסדות חינוך עד ליום 25.9.

ל"ערים" נודע כי במהלך הדיון בבית המשפט נקבע כי בנוסף על כך שנאסר על החשוד להיכנס לצהרונים ולמתנ"סים בהם מתקיימים חוגים לילדים למשך 15 ימים, גם שמו – שרון וייס, הותר כאמור לפרסום על ידי השופטת זהר דיבון סגל.

בהחלטתה קבעה השופטת: "סבורני כי האינטרס הציבורי מחייב את פרסום שמו של החשוד וזאת על מנת לאפשר ליחידה החוקרת לחקור את תיק החקירה גם בכיוונים נוספים ולאתר מתלוננים נוספים בעבירות דומות".

החקירה נמשכת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר