בחירות בגן פשוש
בחירות בגן פשוש

ילדי גן פשוש הלכו לקלפי ובחרו בשם "תפוזי" לפרזנטור החדש בנושא הסביבה ברחובות

בגן פשוש ברחובות החליטו לקיים בחירות משלהם ובתום הליך דמוקרטי לבחירת שם לפרזנטור החדש בנושא סביבה, נבחר "תפוזי"

פורסם בתאריך: 12.9.19 13:00

-->

בימים אלו מכינה עיריית רחובות קמפיין הסברה מקיף בנושא חזות העיר, ניקיון וסביבה, וכחלק מהתוכנית הקריאייטיבית של מסע ההסברה הוחלט לבחור בדמות התפוז, המזוהה עם עיר ההדרים עוד מימיה הראשונים של המושבה. הדמות החיננית המצויירת תהפוך לפרזנטור הסביבה החדש של העירייה , ותופיע על מגוון חומרי ההסברה בנושאי נקיון, מיחזור וסביבה.

לפני מספר ימים התבקשו תושבי העיר לקחת חלק בקמפיין, ולהציע שם לפרזנטור החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של העירייה. בגן פשוש החליטו לקיים בחירות משלהם, כפי שמסבירה אורית גרופי הגננת: "בעקבות ההודעה שראיתי בפייסבוק ובמקביל להליך הבחירות בישראל, הצעתי לילדי הגן להשתתף ולסייע גם בבחירת שם לתפוז. נעניתי בחיוב והתחלנו במלאכה".

הגננת הציגה בפניהם את דמות התפוז וסיפרה להם על התהליך. הילדים בגן הציעו מספר שמות: תפוזי, נקיוני, תפוזי נחמד, תפוזי נקיוני. הילדים הכינו ואיירו את פתקי ההצבעה, במקום הונח קלפי ופרגוד והם קיבלו הסבר מקיף על תהליך ההצבעה הדמוקרטי בישראל.

אתמול (רביעי) התקיימו הבחירות בגן. הילדים הגיעו בבוקר בהתרגשות גדולה, שני ילדים נבחרו לתפקיד היושב ראש והמזכיר, והילדים הצביעו על פי תור. כאשר סיימו כל ילדי הגן להצביע, כולל חברי הקלפי, הם נגשו למלאכת ספירת הקולות. מנעול הקלפי נפתח, המעטפות הוצאו ונספרו, כאשר בסופו של דבר נבחר השם "תפוזי" על ידי הילדים.

גרופי: "הילדים נהנו מאוד מתהליך הבחירות בגן. הייתה למידה משמעותית מכל הבחינות: מהן בחירות דמוקרטיות, מיומנויות כתיבה, מיומנויות בתחום החשבוני וכישורי חיים כמו הזכות לבחור, אחריות אישית, הבעת דעה, ניצחון והפסד והמתנה בתור".

מזל דהן, מנהלת מחלקת גני ילדים באגף החינוך: "כל הכבוד לצוות החינוכי של גן פשוש שמוביל את הילדים לעשייה חינוכית מקורית וערכית. במקרה הזה ניצל צוות הגן את האירועים האקטואליים יחד עם יוזמה עירונית, וחיבר את הילדים בצורה חווייתית לתהליך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר