השקת מפעל התרומות הארצי "משפחה אחת" לחגי תשרי
השקת מפעל התרומות הארצי "משפחה אחת" לחגי תשרי

מפעל התרומות הארצי של יוחננוף לחגי תשרי הושק ברחובות

רגע לפני חגי תשרי המזוהים עם ארוחות החג המשפחתית תתרום רשת יוחננוף כ-5,000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ. היום (שלישי) נערך במקום מעמד אריזה חגיגי

פורסם בתאריך: 10.9.19 16:33

-->

הבוקר (שלישי) הושק מפעל התרומות הארצי "משפחה אחת" של יוחננוף, לסלי מזון למשפחות בחגי תשרי. במסגרת החגים הקרובים הרשת תורמת סלי מזון למשפחות נזקקות בפעם השנייה, אחרי מפעל התרומות שהחל את פעילותו בפסח האחרון בפעילות ארצית.

במסגרת מפעל התרומות לחגים יועברו כ-5,000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם מכינת "שובו אחים" הרחובותית, שהוקמה לזכרם של שלושת הנערים: איל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער ז"ל ומקדמת עשייה חברתית. החלוקה תתבצע בארבע נקודות שונות: רחובות, ירושלים , טבריה ונתיבות בין התאריכים 11.9 ל-16.9.

למעמד האריזות החגיגי הבוקר הגיעו איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים של רשת יוחננוף, מרדכי ואילנה יוחננוף, מיסדי הרשת, אורי אריאל שר החקלאות, שרית יוחננוף, אלעד חרזי סמנכ"ל הסחר ברשת, דגנית שורץ מנהלת השיווק והפרסום, רחמים מלול ראש עיריית רחובות, זהר בלום סגן ראש העיר וממלא מקומו, אמיתי כהן חבר מועצת העיר ויו"ר רשת חוויות, רובי בראון ראש מכינת "שובו אחים", אורי יפרח אביו של איל יפרח ז"ל, ורונאל ביבי מנכ"ל הגרעין התורני "אורות חנן" ברחובות.

הפעילות נפרשת כאמור ברחבי הארץ: מרכז, צפון ודרום, באזורים בהן מתקשות גם עמותות הסיוע לפעול לאורך השנה. "יוחננוף" מקדמת את הפעילות בנוסף גם בסניפים ומשלבת את כלל ציבור הקונים ברשת עם האפשרות של כל לקוח לבחור להשתתף בתרומה, החל משקל אחד בלבד בקו הקופות. המוצרים שיתרמו נארזים באמצעות מתנדבים מקרב הגרעין התורני והתלמידים במכינת שובו אחים בקרית משה, ומתנדבים נוספים שיגויסו על ידם. סלי המזון יחולקו על ידי מאות מתנדבים בכל רחבי ישראל, וכוללים מוצרים מיוחדים לחג: דבש, יין קידוש, אורז, שימורים, עוגה, סוכריות לחג, ועוד.

איתן יוחננוף: "יוקר המחייה ושכר המינימום מקשים על מעמד הביניים המתרחב, ולצערנו כל תקופת חגים משפחות ברחבי הארץ מתקשות לחגוג עם ביטחון כלכלי. מפעל התרומות "משפחה אחת" של רשת יוחננוף הוא דוגמא לאופן שבו הציבור הישראלי יכול להתגייס למען הנזקקים יחד עם תרומה ישירה שלנו כרשת. הערבות ההדדית של כולנו היא המפתח לתקופת חגים מצוינת לאורך חגי תשרי שבה כל המשפחות יחגגו עם ביטחון תזונתי. מכינת הקד"צ "שובו אחים" מדגימה שיתוף פעולה וערבות הדדית קהילתית יוצאת מן הכלל ואנו מודים להם על הארגון, האריזה והחלוקה של סלי המזון למשפחות ברחבי הארץ".

השקת מפעל התרומות הארצי "משפחה אחת" לחגי תשרי

השקת מפעל התרומות הארצי "משפחה אחת" לחגי תשרי

שר החקלאות אורי אריאל: "זכיתי הבוקר לקחת חלק בפרויקט "משפחה אחת", פרויקט חלוקת המזון הגדול ביותר שבזכותו מעל 5,000 בתי אב יוכלו לפתוח את השנה החדשה בצורה ראויה ומכובדת. אני מברך על שיתוף הפעולה בין רשת יוחננוף למכינה 'שובו אחים' שברחובות, הנוער שלנו הוא נוער ערכי, שמבין את החשיבות של תרומה לקהילה והאזרחות הטובה. אני קורא לכל מי שיכול שיגיע ויטול חלק בפרויקט חשוב זה".

ראש עיריית רחובות רחמים מלול: "אני גאה על המפעל החברתי הענק שיצרה משפחת יוחננוף ברחובות. זהו פרויקט חסד ארצי שיוצא מהעיר רחובות ומשפיע על אלפי נזקקים בכל הארץ. מערך הנתינה הזה מעניק למשתתפים בו לא פחות ממי שמקבלים את החבילות. תודה למשפחת יוחננוף ולכל השותפים לפרויקט".

אורי יפרח, אביו של איל יפרח ז"ל: "הפרויקט 'משפחה אחת' הוא המשך של האחדות הגדולה של עם ישראל שממשיך ללוות אותנו מהחטיפה ועד ימים אלו. המכינה פועלת כמו בחזון שלנו, שתהיה אור חברתי של עשייה למען האחר. היא מעצימה את התלמידים ומעצימה את כולנו עם ההתנדבות ומכינה אותם לקראת השירות הצבאי והחיים עצמם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רשת יוחננוף היא הרשת הטובה בארץ. אני קונה רק שם!!! מעכשיו לראות את מפעל התרומות הזה, מרגש ממש!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר