כנס רחובות לעסקים ולכלכלה
כנס רחובות לעסקים ולכלכלה

מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות מקדמת כנס לעסקים וחברות מהעיר

יזמים ובעלי עסקים: מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות מזמינה אתכם לכנס שיחשוף אתכם להזדמנויות עסקיות ומענקים ממשרד הכלכלה ורשות החדשנות

פורסם בתאריך: 10.9.19 10:00

-->

מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות מקדמת כנס במעמד הראש העיר רחמים מלול, לטובת עסקים וחברות בעיר בנושא ״הזדמנויות עסקיות להרחבת שווקים וקבלת מענקים״. הכנס יתקיים ביום ראשון ה-22.9.19, במלון לאונרדו ברחובות, בין השעות 14:30-17:00.

הכנס נערך בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף, וההשתתפות בו היא ללא עלות, בהרשמה מראש.

לכנס מוזמנים יזמים, חברות ועסקים מכל רחבי העיר אשר מעוניינים לשמוע על כל האפשרויות הפתוחות בפניהם להרחבת שווקי הפעילות שלהם באמצעות הרשפ"ת – הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות, המופקדת על ניהול רכש הגומלין של מדינת ישראל, על כלי הסיוע שמעמיד לרשותם משרד הכלכלה והתעשייה ומענקים חדשים מטעם רשות החדשנות ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: ״אני מברך על שיתוף הפעולה של מינהלת אזורי התעסוקה עם משרד הכלכלה והתעשייה, הרשפ״ת ורשות החדשנות. אנו מייחסים חשיבות רבה לקידום המסחר והתעסוקה בעיר רחובות ואני מזמין יזמים ויזמיות, בעלי עסקים וחברות על מנת להיחשף לשלל האפשרויות העומדות בפניהם״.

עו״ד עדי מוטולה ספיר, ראש מינהלת איזורי תעסוקה: ״מינהלת אזורי התעסוקה חרתה על דגלה לקדם באופן אקטיבי את הנגשת המידע והכלים אשר יש בהם כדי לסייע לעסקים ומיזמים לפרוץ גבולות. הכנס הוא תוצר של שיתוף פעולה מצוין בין כל הגורמים המעורבים״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר