מימין: רחמים מלול, אלרועי אסרף ואמיתי כהן (צילום: באדיבות עיריית רחובות)
מימין: רחמים מלול, אלרועי אסרף ואמיתי כהן (צילום: באדיבות עיריית רחובות)

אלרואי אסרף מונה לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות רחובות

בניגוד לדעה הרווחת כי עדי דויטש יחזור לעמדה הבכירה ברשת חוויות ברחובות, הוחלט על מינויו של אלרואי אסרף לתפקיד המנכ"ל. אסרף: "אכנס לתפקיד בחרדת קודש כדי לעשות את הטוב ביותר לטובת העיר ותושביה"

פורסם בתאריך: 25.8.19 19:17

-->

מינוי מפתיע ברשת חוויות רחובות. אחרי שכולם דיברו על חזרתו של עדי דויטש לעמדה הבכירה ברשת, הוחלט על מינויו של אלרואי אסרף לתפקיד.

אסרף (39) נבחר לתפקיד על ידי ועדה לבחירת מנכ"ל שהתכנסה היום (ראשון). ראש העיר רחמים מלול איחל לו הצלחה בתפקיד ואמר: "אני סמוך ובטוח שתוביל את רשת חוויות במסירות ומקצועיות רבה, תוך פיתוח מענים חדשים למגוון האוכלוסיות והצרכים ומתן שירות איכותי לתושבים".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר: "מדובר במינוי ראוי של אדם ערכי ובעל ניסיון רב בהובלת תהליכי ניהול בגופים ציבוריים ואני מאחל לו בהצלחה בתפקיד. ביחד נוביל את רשת חוויות במקצועיות ובמטרה לשפר ולפתח את עשרות תחומי השירותים שעליהם אמונה הרשת מדי יום ביומו, ואשר מוענקים מדי חודש לעשרות אלפי תושבים".

מימין: רחמים מלול, אלרועי אשרף ואמיתי כהן (צילום: באדיבות עיריית רחובות)

מימין: רחמים מלול, אלרועי אסרף ואמיתי כהן (צילום: באדיבות עיריית רחובות)

אסרף, נשוי ואב לארבעה, תושב פתח תקווה, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, בהתמחות בניהול והתנהגות ארגונית. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל מינהל קהילתי בפסגת זאב בירושלים, וכן כיהן בעבר בשורת תפקידים ניהוליים, ביניהם מנהל פרויקט "עולים לירושלים" במחלקת זהויות בחברה למתנ"סים. לפני כן, כיהן כראש מטה סגן שר החינוך.

לאחר מינויו אסרף מסר: "אני מודה לראש העיר ולחברי ההנהלה שבחרו בי. אני אכנס לתפקיד בחרדת קודש כדי לעשות את הטוב ביותר לטובת העיר ותושביה".

אסרף יחליף בתפקידו את צביקה מדהלה, שכיהן בשנתיים האחרונות כממלא מקום מנכ"ל הרשת ונבחר לאחרונה לתפקיד מנהל אגף מוניציפלי בעיריית רחובות.

אלרואי אשרף

אלרואי אסרף


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר