בני זוג מחזיקים ידיים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

לשנה הבאה בזוגיות מופלאה: החברה העירונית רחובות תעזור לכם למצוא את החצי השני

רוצים לחגוג בשנה הבאה את ט"ו באב כשאתם בזוגיות מאושרת וטובה? המרחב לגוף ולנפש בחברה העירונית משיק את TWOgether, תכנית חמשת השלבים ליצירת זוגיות

פורסם בתאריך: 18.8.19 06:07

-->

המרחב לגוף ולנפש של החברה העירונית רחובות מציע פעילות חדשה במרחב במטרה לסייע לפנויים ופנויות מהעיר ומהסביבה למצוא אהבה וזוגיות טובה. Twogether מיועדת לנשים וגברים שעד היום לא הצליחו ליצור לעצמם זוגיות.

התוכנית כוללת חמישה מפגשים משני חיים, בהם לומדים המשתתפים לחזור לבסיס מערכות היחסים, מטפלים בכל אותם נושאים שמנעו מהמשתתפים עד היום לייצר זוגיות ומסייעים להם לשנות גישה. בסוף התוכנית יהיו בידי המשתתפים כל הכלים להצליח.

התוכנית בהנחיית הלית חממי, מנחת קבוצות ומלווה מאות נשים וגברים בתהליכי שינוי והתפתחות אישית ובליווי וייעוץ מקצועי של קרן גילת (MBA), מאמנת אישית בכירה ומומחית ליצירת זוגיות. התוכנית כוללת 30 שעות אקדמיות, אך בנוסף להן ייהנו המשתתפים מליווי אישי בקבוצה סגורה בפייסבוק ובווטסאפ ומהרשמה חינם לאתר הכרויות לבוגרי התוכנית.

התכנית נוגעת בכל אותם נושאים שיובילו להצלחה ביצירת זוגיות, כמו: למה אני לא בזוגיות? מהי זוגיות טובה עבורי? איך אני מייצר אותה? אחריות אישית, במי זה תלוי אם תהיה או לא תהיה לי זוגיות? הערכה וערך עצמי, פרדיגמות ואמונות חוסמות, שבירת מיתוסים, תקשורת במטרה ליצור זוגיות ובהמשך לשמירת הזוגיות, חמש שפות לאהבה.

אורך כל הדרך יינתנו כלים מעשיים להתנהלות בעולם הפנויים ופנויות, כמו: מבררנות לפתיחות, ניהול העולם הרגשי בעולם הווירטואלי, הסוד לדייט מוצלח, ומדריך עשה ואל תעשה בעולם הווירטואלי.

הלית חממי, מנחת התוכנית: "כשהתחלתי לעבוד על TWOgether, לנגד עיניי ראיתי מהפכה. יכולתי ממש לחוש בגוף שלי את הצורך לעשות שינוי ולעזור לכל מי שמאד רוצה למצוא אהבה. הניסיון האישי שלי לימד אותי שאם אני הצלחתי כל אחד יכול. אני רוצה להגיע ליותר אנשים, אני רוצה לעשות את השינוי הזה שאני מדברת עליו, לראות פנויים שמחפשים אהבה מוצאים אותה וחוזרים לחיות בזוגיות טובה, חוזרים לנהל מערכות יחסים לא רק וירטואליות, אלה זוגיות כנה, אמיתית בעולם האמיתי. אני מאמינה שלכל אחד מגיעה אהבה ויודעת שחייבים לעשות שינוי בעולם הדייטים".

איציק עובדיה, מנכ״ל החברה העירונית: ״דווקא בט"ו באב אנחנו גאים לחדש ולהציע לתושבים תוכנית ליצירת זוגיות. במסגרת שפע האפשרויות של ידע ותרבות בעיר, אנחנו שמחים להוסיף לכך גם את הקורס לזוגיות ומקווים שעד ט"ו באב הבא יתווספו עוד הרבה זוגות חדשים לעיר".

התוכנית כוללת 5 מפגשים שיתקיימו בימי חמישי בשעות 18:30-21:30 החל ב-21.11.19. עלות כוללת: 830 שקלים. פרטים נוספים והרשמה בטלפון: 089390390.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר