אמבולנס מד"א (צילום אילוסטרציה: אריה מאיירס, תיעוד מבצעי מד"א)
אמבולנס מד"א (צילום אילוסטרציה: אריה מאיירס, תיעוד מבצעי מד"א)

הולך רגל נפגע ממשאית ברחוב אהוד דולינסקי ברחובות ומת מפצעיו

סמוך לשעה 7:00 התקבל דיווח על הולך רגל שנפגע ממשאית ברחוב אהוד דולינסקי ברחובות. הוא פונה לקפלן במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ושם נקבע מותו. תאונה זו מצטרפת לשורה של תאונות דרכים שאירעו ברחובות ביומיים האחרונים

פורסם בתאריך: 15.8.19 08:17

-->

סמוך לשעה 7:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע ממשאית ברחוב אהוד דולינסקי ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן גבר כבן 80 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

אליהו חיים, חובש רפואת חירום רכוב על אופני מד"א, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר שוכב מחוסר הכרה מתחת למשאית כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה. העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קריטי".

תאונה זו מצטרפת לשורה של תאונות דרכים שאירעו ברחובות ביומיים האחרונים.

אתמול (רביעי) התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות שני רכבים פרטיים ברחוב המדע פינת הופמן ברחובות. מתנדבי רפואת חירום מיחידת האופנועים של איחוד הצלה טיפלו בנהגת בשנות ה-30 לחייה כאשר מצבה מוגדר קל. בסיום הטיפול הראשוני פונתה לבית החולים קפלן ברחובות להמשך בדיקה וטיפול.

תאונת דרכים ברחוב המדע פינת הופמן ברחובות

תאונת דרכים ברחוב המדע פינת הופמן ברחובות

 

זמן קצר אחר כך התקבלה קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות שלוש כלי רכב פרטיים ברחוב אצל פינת מרדכי בשיסט ברחובות. חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגע אחד באורח קל.

תאונת דרכים ברחוב אצל פינת מרדכי בשיסט ברחובות

תאונת דרכים ברחוב אצל פינת מרדכי בשיסט ברחובות

ביום שלישי אירעה תאונת דרכים עם מעורבות רכב מסחרי ורוכב אופנוע ברחוב הרצל פינת מנשה קפרא ברחובות. חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגע אחד באורח קל (רוכב האופנוע). בסיום הטיפול הראשוני פונה הנפגע בניידת טיפול נמרץ לבית החולים קפלן ברחובות.

תאונה ברחוב הרצל פינת מנשה קפרא

תאונה ברחוב הרצל פינת מנשה קפרא

 

כמה שעות לפני כן רוכב אופנוע והולכת רגל נפצעו בתאונה שאירעה ברחוב ביל"ו ברחובות, סמוך לקניון. חובש רפואת חירום רכוב על אופניים חשמליים של מד״א, יהודה מרקוס, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו אישה צעירה שוכבת על הכביש כשהיא סובלת מחבלות בגפיים והתחלנו להעניק לה טיפול רפואי. במרחק של כ-60 מטרים משם שכב רוכב האופנוע כשגם הוא סובל מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם במהירות לבית החולים קפלן״.

זירת התאונה בסמוך לקניון רחובות

זירת התאונה בסמוך לקניון רחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר