מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט
מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט

מפגש שני נערך בין תושבים מרחובות לתושבים מרהט במסגרת ברית קשרי הידידות והתרבות בין שתי הערים

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, התומכת בקידום היחסים בין תושבי רהט ובין תושבי רחובות: "זו הזדמנות של כל צד להיחשף לתרבות אחרת"

פורסם בתאריך: 14.8.19 12:32

-->

באחרונה התקיים מפגש בין תושבים מרחובות לבין תושבים מרהט, ביוזמת תושבת העיר והפעילה החברתית תמר בר, שיזמה את ברית קשרי הידידות והתרבות בין שתי הערים. בר מובילה את קידומה של הברית בשיתוף אבנר פרליס, חבר מועצת העיר לשעבר, פעיל חברתי ויו"ר ועדת ברית הערים.

זהו המפגש השני בסדרת המפגשים בין תושבי רחובות לבין התושבים הבדואים שברהט. מטרת המפגשים לפתח את הקשרים בין תרבויות שונות ולהתמקד בקידום שלושה תחומים עיקריים: חינוך, קידום נשים ושותפות.

אלי עצמון, מנחה הקבוצה: "המגזר הבדואי נמצא הרחק מאחור מבחינת השכלה, תקציבים, תשתיות ועוד. זאת למרות שהם בהגדרה תושבי ישראל כמוני וכמוך. צוות ההיגוי של המיזם החדש מורכב מאנשים צעירים ומבוגרים, בדואים ויהודים, הפועלים מתוך בחירה אישית חופשית לקידום שוויון הזדמנויות והעצמה של כל האזרחים במדינה".

חברת המועצה איטל בציר אלשיך תומכת בקידום היחסים בין תושבי רהט ובין תושבי רחובות ומציינת: "זו הזדמנות של כל צד להיחשף לתרבות אחרת. אנו, תושבי רחובות, נוכל להיחשף לתרבות הבדואית שרבים מאיתנו איננו פוגשים ביום יום, ליצור יחד עמם פרויקטים משותפים במוזיקה, בחינוך ובכל אחד מתחומי החיים".

מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט

מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט

אבנר פרליס: "זה מדהים שפחות משעה נסיעה מכאן, אנו לא ממש מכירים את התרבות של שכנינו הבדואים, את האנשים, הצרכים והרצונות. כדאי שנפתח גם את הלב ואת הראש וביחד נייצר גם תקווה לצעירים".

חברי ברית הרשר בין הערים מסכמים: "תושבות ותושבים צעירות וצעירים מרחובות המעוניינים לקדם שכנות טובה, מעשירה ומלהיבה, זו הזדמנות פז להצטרף למעגל המתרחב ולהגיע למפגשים המתקיימים אחת לתקופה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטל': 0522653239 או במייל: [email protected]".

מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט

מפגש תושבי רחובות עם תושבי רהט


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר