שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)
שכונת אושיות (צילום: ארז שרווינטר)

גיא גירחש: "מעכשיו גם לנוער אושיות יש בית וקהילה נהדרת של עשייה"

אחרי לא מעט מאבקים גיא גירחש, נציג ועד הפעולה בשכונת אושיות, מברך על כך שדברים סוף סוף מתחילים להתקדם בכל הקשור לפעילות נוער בשכונה. גירחש: "ירינו את יריית הפתיחה לפעילות ענפה שתציל את הנוער"

פורסם בתאריך: 14.8.19 09:13

-->

אחרי לא מעט מאבקים של גיא גירחש, נציג ועד הפעולה בשכונת אושיות, בנושא הנוער בשכונה, מברך גירחש על כך שדברים סוף סוף מתחילים להתקדם.

גירחש: "זה לא סוד שכבר למעלה מעשור אני מנסה לקדם את נושא הנוער בשכונת אושיות, החל משיחות עם רשת חוויות, מנכ"ל העירייה, חברי מועצה ומנהלי המתנ"סים לדורותיהם. המאמץ הוא עילאי. הכוח והזמן הדרושים הם של 2 משרות ומעלה. בעודי עובר בין ועדות, פגישות ייעוץ וגידול של משפחה מדהימה בת 5 נפשות עם אישה אשת חיל, הזמן הנותר הוא דל, אבל במאמץ מתמשך וביגע רב והתמדה הגענו להישג נכבד.

"לאחר פגישה שהתקיימה ב-27.3.19 ביוזמתו של חבר המועצה שאול צגהון עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות צביקה מדהלה, מנהלת המתנ"ס אתי מקדסי, גולן ביטון יו"ר ועד עובדי רשת חוויות, נציגי אגף הרווחה ואבי יוספי מנהל מחלקת הנוער, התחלנו לזוז קדימה.

פגישתו של גיא גרחיש עם נציגי העירייה בנוגע לשכונת אושיות

פגישתו של גיא גירחש עם נציגי העירייה בנוגע לשכונת אושיות

 

במה זה בא לידי ביטוי?

"הודות לנחישותה של מנהלת המתנ"ס וליוזמתו של חבר המועצה שאול צגהון, יחד עם לחצים שמופעלים מצדי, נפתח מועדון הנוער בסמטת הפרדס יחד עם רכז נוער שנותן את הלב והנשמה. המועדון הנו חדש עם ציוד מכובד ומגוון לטובת הנוער בשכונה ושאר התושבים. למרות הקשיים ולמרות המכשולים ההתמדה משתלמת והתוצאות נהדרות. מעכשיו גם לנוער אושיות יש בית וקהילה נהדרת של עשייה. ירינו את יריית הפתיחה לפעילות ענפה שתציל את הנוער בשכונה".

מה מתוכנן בהמשך?

"ב-22 באוגוסט אנחנו עושים הפנינג פתיחה בגן הבנים. אחרי 8 שנים של דו שיח ומשא ומתן עיקש עם העירייה, ביחד עם יוסי כפיר מנהל אגף הגנים, וביחד עם משרד השיכון, מצאנו גם תקציב הולם לשיפוץ גן הבנים וגן גבעתי. גם פה סימנו וי ענקי ואנו ממשיכים האלה למשימות נוספות להאיר את השכונה. אני מזמין את תושבי אושיות והשכונות מסביב להצטרף לכיף הגדול בהפנינג וגם להצטרף לחגיגת החוגים שמתחוללת במתנ"ס. אושיות ממשיכה לצמוח בקצב חיובי בכל התחומים ועוד כמה שנים הכל ייראה אחרת.

"תודה רבה למנכ"ל העירייה דורון מילברג על הנחישות ועל העוצמה שבה השתמש להעביר את התקציב לטובת נוער אושיות. תודה לחבר המועצה שאול צגהון על היוזמה לחבר בין הקצוות ולהביא לתוצאות של עשייה, ותודה רבה לנוכחותו ופועלו של גולן ביטון לטובת מתנ"ס אושיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר