קרונות חדשים לפני יציאתם לשירות (צילום: דוברות רכבת ישראל, סיגל ספנות)
קרונות חדשים לפני יציאתם לשירות (צילום: דוברות רכבת ישראל, סיגל ספנות)

תחנת הרכבת ברחובות משתתפת בפיילוט שיאפשר נסיעה ללא רכישת כרטיס פיזי או העברת רב קו

פיילוט חדש יאפשר נסיעה ברכבת באמצעות תשלום ללא מגע בזכות שבב מיוחד בכרטיסי האשראי של ישראכרט או מאסטר קארד. תחנת רחובות בין המשתתפות בפיילוט

פורסם בתאריך: 29.7.19 12:19

-->

רכבת ישראל מתחילה בפיילוט שעתיד לאפשר נסיעה ברכבת ותשלום ישירות באמצעות כרטיס האשראי של ישראכרט ומאסטר קארד בשערי הכניסה והיציאה, ללא רכישת כרטיס פיזי או הטענת כרטיס הרב קו. המעבר בשערים והחיוב יתאפשר בזכות שבב מיוחד (EMV Contactless) המותקן כיום על גבי כרטיסי אשראי חדשים.

במסגרת הפיילוט, שיימשך כחודשיים ומבוצע בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט, הותקנו בחודשים האחרונים שערי כניסה ויציאה (ואלידטורים) חכמים במספר תחנות רכבת: ת"א ההגנה, ת"א השלום, אשדוד עד הלום, אשקלון, בנימינה, נתניה, רחובות, לוד, יבנה מזרח ומודיעין מרכז. בימים הקרובים יותקן שער חכם גם בתחנת באר יעקב. נוסעי הרכבת שאינם נמנים עם משתמשי הפיילוט יוכלו גם כן להשתמש בשערים החדשים באמצעות כרטיסי רב קו בדומה לשאר השערים בתחנה.

בשלב הפיילוט, יחויב כרטיס האשראי של ישראכרט ומאסטר קארד בחיוב יומי על רכישת כרטיס חד פעמי, וברכבת ישראל מתכוונים בעתיד להציע רכישה מותאמת, כך שהחיוב יהיה מותאם למספר הנסיעות שבוצעו וימליץ על רכישת חוזי נסיעה.

אורי אלון, משנה למנכ"ל בקבוצת ישראכרט: "ישראכרט שמה לעצמה מטרה לאמץ טכנולוגיות תשלומים מתקדמות אשר יצעידו את החברה קדימה וישמשו כמנועי צמיחה עתידיים. הפיילוט החדש משדרג את חווית הלקוח באמצעות תשלום ללא מגע ולמעשה מאפשר ללקוחות נסיעה ברכבת באמצעות העברת כרטיס אשראי של ישראכרט בלבד. להערכתי קהל הלקוחות יאמץ באופן מיידי שירות זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר