עלון שחולק ברחובות כנגד תופעת האלימות המינית
עלון שחולק ברחובות כנגד תופעת האלימות המינית

תושבים מרחובות השתתפו במחאה כנגד תופעת האלימות המינית

ביום שישי יצאו קבוצת צעירים וצעירות תושבי רחובות לרחוב הרצל בעיר, כדי להביע מחאה כנגד מקרי האלימות המינית האחרונים. המוחים חילקו לעוברים ושבים עלונים שהפצירו בקוראיהם לדבר ולחנך את ילדיהם באופן שימנע מקרים כאלה בעתיד

פורסם בתאריך: 28.7.19 12:07

-->

ביום שישי יצאו קבוצת צעירים וצעירות תושבי רחובות לרחוב הרצל בעיר, כדי להביע מחאה כנגד אלימות מינית. זאת כחלק ממחאה ארצית בעקבות מספר מקרי אונס קבוצתי שהתפרסמו בשבועות האחרונים.

המוחים חילקו עלונים לעוברים ושבים, שבהם הייתה כתובה ביקורת על הסיקור התקשורתי של האירועים וביקורת על נורמות חברתיות שלטענתם מעודדות אלימות מינית. כמו כן העלונים הפצירו בקוראיהם לדבר ולחנך את ילדיהם באופן שימנע מקרים כאלה בעתיד.

לאון ויימן, תושב רחובות שלקח חלק במחאה: "במוקם לתמוך בקורבן, באתרי החדשות מתייגים את הקורבן כאשמה ולפוגעים קוראים 'בני טובים'. מי שאונס הוא לא 'בן טובים'. הגיע הזמן שבתקשורת יבינו את זה".

סטודנטית שהשתתפה במחאה הוסיפה: "בחברה שבה מלמדים גברים שהם צריכים להיות כוחניים, מה הפלא שיש כל כך הרבה אלימות כלפי נשים. הגיע הזמן שחינוך מיני וחינוך לכבוד הדדי יהיו בכל בתי הספר מגיל צעיר. חייבים לחנך את הבנים שלנו אחרת כדי שמקרים כאלה לא ישובו על עצמם".

בין המוחים נכח גם הפעיל החברתי הרן יקיר, שהגיע לבוש בחולצה של אסל"י – 'ארגון סרט לבן ישראל', עמותה של גברים שמטרתה למנוע אלימות כלפי נשים דרך חינוך והסברה שמכוונים לגברים ונערים.

יקיר: "היוזמים של המחאה הזו ושל מחאות דומות ברחבי הארץ עושים דבר חשוב. צריך להשמיע קול חזק של הציבור נגד התופעה של אלימות כלפי נשים, ובייחוד צריך שגברים ישמיעו את קולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד מודיעין

    אולי צריך לחזור לשמרנות המינית ???????
    אולי יש קשר בין תופעת הליברליות הלהטביות וכו'
    אולי להפסיק לטמון את הראש בחול

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר