איציק עובדיה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
איציק עובדיה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רשמית: איציק עובדיה מונה למנכ"ל החברה העירונית פה אחד

דירקטוריון החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט ברחובות החליט פה אחד: איציק עובדיה ימונה למנכ"ל החברה העירונית. ראש העיר רחמים מלול: "החברה העירונית תתברך בכושר המנהיגות, הניסיון והיכולות שאיציק עובדיה מביא עמו לתפקיד זה"

פורסם בתאריך: 23.7.19 07:50

-->

אמש (שני) החליט דירקטוריון החברה העירונית רחובות כי איציק עובדיה ימונה למנכ"ל החברה באופן קבוע. זאת לאחר שוועדת הבחינה החיצונית לבחירת מנכ"ל לחברה התכנסה בשבוע שעבר לקבלת החלטה מבין המועמדים שהופיעו מולה. חבריה החליטו פה אחד להמליץ בפני דירקטוריון החברה העירונית לבחור באיציק עובדיה. המינוי הובא לאישור דירקטוריון החברה ובהצבעה שנערכה הוחלט פה אחד לקבל את המלצת ועדת האיתור.

ראש העיר רחמים מלול בירך על המינוי ואמר: "בחודשים האחרונים איציק עובדיה הוביל את החברה באופן מעורר הערכה ואין לי ספק כי החברה העירונית תתברך בכושר המנהיגות, הניסיון, והיכולות שהוא מביא עמו לתפקיד זה".

איציק עובדיה: "החברה העירונית היא עולם ומלואו, ארגון מרתק בעל נפח עשייה מגוון ואחריות רבה בעיר רחובות. בארגון הזה עובדים מתוך תחושת שליחות, במקצועיות ובשירותיות. אני שמח מאוד לקבל על עצמי את תפקיד המנכ"ל. אני רואה בכך אחריות גדולה. יחד עם העובדים והמנהלים בחברה, נחתור להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחומי התרבות, הספורט והחינוך הלא פורמלי. תודה מיוחדת לראש העיר רחמים מלול וכן לחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי".

עובדיה (48), תושב העיר רחובות, החנו בוגר תואר ראשון במנהל עסקים. הוא החל את דרכו עם הקמת החברה העירונית ב-2011 כמנהל מחלקת הספורט, ולאחר מכן כמנהל אגף הספורט. לפני כשנתיים הוא נבחר במכרז לסמנכ״ל החברה העירונית. החל מדצמבר 2018 הוא כיהן כממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר