מבצע להסרת מדבקות פיראטיות
מבצע להסרת מדבקות פיראטיות

עיריית רחובות ערכה מבצע להסרת המדבקות הפיראטיות שהודבקו בכניסה הצפונית לעיר

המדבקות הפיראטיות שהודבקו בכניסה הצפונית לרחובות הוסרו ולמדביקים יישלחו ברירות משפט. עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "ננהג באפס סובלנות כלפי מי שבוחר ללכלך את המרחב הציבורי ולעשות ברכוש הציבורי כבשלו"

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:11

-->

כחלק ממדיניות עיריית רחובות להגברת פעולות הניקיון ושמירה על חזות העיר, בוצעה הבוקר (חמישי) פעילות משותפת לאגף חזות העיר ולאגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, שבמסגרתה הוסרו מודעות רבות שהודבקו באופן לא חוקי על גבי קיר אקוסטי בכניסה הצפונית לעיר. לאחר מכן בוצעו פעולות ניקיון באמצעות ניידת שטיפה להסרת המדבקות. במקביל, למדביקים יישלחו ברירות משפט.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "נפעל לשמירה על ניקיון המרחב הציבורי גם בכל הנוגע לשילוט, וננהג באפס סובלנות כלפי מי שבוחר ללכלך את המרחב הציבורי ולעשות ברכוש הציבורי כבשלו".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "מודעות שיודבקו ללא אישור יוסרו באופן מיידי על ידי הפיקוח והשיטור העירוני, ומדביקי המודעות ייקנסו על פי דין. אנו נגביר את האכיפה כנגד מדביקי מודעות פיראטיות".

מבצע להסרת מדבקות פיראטיות

מבצע להסרת מדבקות פיראטיות

חשוב לציין כי חל איסור על הדבקת מודעות או סטיקרים על מבנים, מתקנים וציוד עירוני, לרבות עמודי חשמל, תמרורים, תחנות הסעה, גדרות, עצים, ארונות חשמל או ארונות סעף של בזק, קירות ו/או בשטחים מסחריים. מדביקי מודעות פיראטיות צפויים לקנסות לכל מודעה שנתלתה שלא כדין.

לוחות המודעות הציבוריים מאפשרים הדבקת מודעות פרסום בצורה מסודרת ובאופן שאינו מלכלך את המרחב הציבורי. ההדבקה כרוכה בתשלום ובאישור העירייה. מודעות שיודבקו ללא אישור, יוסרו באופן מיידי על ידי הפיקוח העירוני, ומדביקי המודעות ייקנסו.

המעוניינים במודעות באופן זה מתבקשים לפנות למשרדי אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, ברחוב פקריס 3, רחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר