גולן ביטון
גולן ביטון

גולן ביטון נגד החברה למתנ"סים: "באופן חד צדדי חסמתם לכל מרכזי חוויות את ההרשאה לסמלי מוסד"

מנהל תחום הנוער ברשת חוויות רחובות ויו"ר ועד הפעולה ברשת, גולן ביטון, בא בטענות קשות כלפי החברה למתנ"סים וטוען כי דווקא בתקופה הכי לחוצה של השנה, נלקחו ההרשאות להנפקת אישורי טיולים. מהחברה למתנ"סים נמסר בתגובה: "בניגוד לטענות, לא נלקח סמל מוסד מרשת חוויות ולממלא מקום המנכ"ל ברשת יש הרשאה פתוחה לתאם טיולים"

פורסם בתאריך: 9.7.19 11:39

-->

מנהל תחום הנוער ברשת חוויות רחובות ויו"ר ועד הפעולה ברשת, גולן ביטון, בא בטענות קשות כלפי החברה למתנ"סים וטוען כי החברה בולמת פעילויות ברחובות, לכאורה, גורמת לפגיעה בשכבות החלשות ונוהגת בצורה בלתי אחראית.

במכתב ששלח הלילה ביטון לגורמים בחברה למתנ"סים, נאמר בין היתר: "החרמת סמלי מוסד להרשאות הנפקת אישורי טיולים ויציאות באופן חד צדדי וללא כל הודעה מוקדמת למרכזי רשת חוויות רחובות, כפי שמחייב החוק, הוא בגדר פשע בלתי נסלח בקהל שבוי, חלש וחסר ישע וכל האחריות לחיי אדם תהיה על ארגון חברת המתנ"סים. בני נוער בסיכון יכולים חלילה לבלות במקומות מסוכנים, ולצערנו בתקופת הקיץ בחוסר פעילות אחוז הנפגעים עולה בעשרות אחוזים.

"זו האגנ'דה החברתית-קהילתית של חברת המתנ"סים? לפגוע בילדים ובני נוער בסיכון? לפגוע באופן כוחני ובלתי סביר במאות בני נוער דווקא בתקופה הכי לחוצה של השנה, כשהם ממתינים לצאת לפעילות ולטיולים מחוץ לרחובות? באופן חד צדדי חסמתם לכל מרכזי חוויות את ההרשאה לסמלי מוסד. יש לי פרויקט ייחודי בקרית משה לבני נוער בסיכון, "גל על הגל" בשיתוף שיקום השכונות וחברת "צפונה דרומה", שממומן באלפי שקלים ונועד להגשים לבני נוער חלומות עם הקניית כלים לחיים. הוא לא יוצא לפועל כי אין לנו סמלי מוסד".

עוד מציין ביטון: "חברת המתנ"סים זה ארגון ממשלתי ולא עסק פרטי. איפה החמלה, הרגש והחשיבה על האחר, על החלש? אתם לא ראויים לעיר רחובות ובטח לא לתושבים שלה, ובפרט למאות בנו נוער וילדים שנפגעים מהתנהלות בלתי ראויה ומקצועית מצדכם. לשמחתי יש את החברה העירונית שיש לנו איתם שיתוף פעולה מדהים ועם מחלקת הנוער בניהולו של אבי יוספי, שיסייעו לנו באופן מיידי להוציא את הפעילויות דרכם ולעקוף את העונש שלכם לעיר רחובות. העיר רחובות בהנהגתו של ראש העירייה רחמים מלול מובילה ברמה הארצית את תחום התרבות והפנאי בחינוך הבלתי פורמאלי בהצלחה רבה ללא חברת המתנ"סים. זו לא הפעם הראשונה שאתם נוקטים בצעדים חד צדדיים שפוגעים בעיר רחובות, ואני מזכיר לכם שהקפאתם תקציבים באופן חד צדדי, סגרתם תוכנות תפעול, והשיא הוא כעת בפגיעה במאות ילדים ובני נוער. בינתיים מי שנענש מההתנהלות שלכם הם האזרחים".

מהחברה למתנ"סים נמסר בתגובה: "לחברה למתנ"סים אחריות כלפי ביטחון ובטיחות ילדים ונוער לאורך כל השנה. בניגוד לטענות, לא נלקח סמל מוסד מרשת חוויות ולממלא מקום המנכ"ל ברשת יש הרשאה פתוחה לתאם טיולים. הרשאות לנציגים נוספים יתאפשרו ככל ואלו יגיעו להדרכות כנדרש וכפי שעשו ועושים כלל המתנ"סים בישראל מדי שנה בשנה ולאורך כל השנה. ביטחון ובטיחות הילדים והנוער אינם עניין לניגוח פוליטי ואין בכוונתנו להיגרר לכך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר