מפקד משטרת רחובות, סגן ניצב שרון מנור, במהלך מחאת האתיופים ברחובות
מפקד משטרת רחובות, סגן ניצב שרון מנור, במהלך מחאת האתיופים ברחובות

המשטרה נערכת לחידוש מחאת האתיופים: "כן למחאה – לא לאלימות"

במשטרה מבינים כי חידוש מחאות האתיופים הן רק עניין של זמן ומתריעים מראש: "תתאפשר מחאה לגיטימית, אולם לא נאפשר ונפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות שיכוונו כלפי שוטרים או אזרחים"

פורסם בתאריך: 8.7.19 15:27

-->

במשטרת ישראל, ובתוכה גם בתחנת משטרת רחובות, נערכים לקראת חזרתן של מחאות בני העדה האתיופית וקוראים למפגינים לשמור על החוק והסדר תחת הכותרת "כן למחאה – לא לאלימות".

במשטרת ישראל מוסרים: "המשטרה תאפשר מחאה לגיטימית, אולם לא תאפשר ותפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות שיכוונו כלפי שוטרים או אזרחים באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו".

עוד מוסיפים במשטרה: "המשטרה ניהלה ועודנה מנהלת שיח רציף ומאמצי הידברות ממושכים במטרה למנוע אלימות מכל סוג שהיא, ובפרט פגיעה בשוטרים, אזרחים ורכוש. לצערנו, בשבוע שעבר חלק מהמוחים ניצלו זאת לביצוע מעשי אלימות וונדליזם כלפי שוטרים ואזרחים והמשטרה עצרה עשרות חשודים. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה וניסיון לפגוע בשוטרים, אזרחים ורכוש בניגוד לחוק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אברהם

    מפגינים עבריינים חסרי שכל. צריך לשבור להם את העצמות. אין סיבה או הצדקה להסכים לאלימות שלהם. ועוד על ירי בעבריין אלים… מי יתן וכך יטופל כל חולירע שזורק אבנים ומכה אזרחים במדינה שלנו. ולא משנה מה צבע עורו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר