פקק תנועה
פקק תנועה

"בשיא המחאה, כשאני תקוע בפקק יותר משבע שעות, ראיתי את יופיו של העם היושב בציון"

בין עשרות אלפי האנשים שנתקעו בפקקים בעקבות מחאת האתיופים, היה גם חבר מועצת רחובות, עו"ד אבי מוזס, שנתקע עם רכבו במשך שבע וחצי שעות בכביש 431. דווקא אז הוא ראה לדבריו את החוזק של עם ישראל

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:21

-->

בין עשרות אלפי האנשים שנתקעו בפקקים בעקבות מחאת האתיופים, היה גם חבר מועצת רחובות, עו"ד אבי מוזס, שנתקע עם רכבו במשך שבע וחצי שעות בכביש 431 ביום שלישי, בדרכו לביתו שברחובות מראשון לציון.

מוזס: "במהלך אותן שעות ראיתי את החוזק של עם ישראל, איך אחד עוזר לשני, מסייע במתן מים ואוכל בזמן שכולם תקועים בפקק. בזמן הזה ראיתי את יופיו של העם היושב בציון, איך כולם מתאחדים וחושפים את האדיבות והאכפתיות אחד כלפי השני. נהגים חילצו זה את זה בשעה 2:00 לפנות בוקר, לאחר שהמצברים נגמרו".

על המחאה עצמה אומר מוזס: "המסקנה שלי היא שעל המשטרה מצד אחד לאפשר למפגינים להביע את מחאתם ולכבד את הנושא הכאוב באופן ראוי, אך לא לאפשר זאת יותר משעתיים. המשטרה לא יכולה לאפשר שעות ארוכות כל כך שבהן משפחות שלמות מעוכבות בדרכים. מדובר בחופש הגדול וילדים רבים היו שבויים ברכבים".

עו"ד אבי מוזס

עו"ד אבי מוזס


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. צביקה

    צודק לחלוטין , מסכים עם מה שכתבת. לצד המחאה החברתית והזעם , אתה מביט מהצד ורואה את יופיו של העם שלנו ברגעים שכאלו. זה מתבטא בדאגה , אכפתיות ועזרה האחד לשני. מים , אוכל , שיחות .. הכל היה שם.
    עם ישראל בתפארתו !

  2. יואל

    מה זה שייך לחופש גדול? מה זה שייך לילדים? זה שייך לכל עם ישראל, גברים, נשים,ילדים, זקנים וחלשים שאף לא אחד חייב להיתקע שעתיים. מה הטמטום בשעתיים? מי שלא יכול להתאפק יחכה שעתיים? מי שעייף וזקוק לתרופות יחכה שעתיים? זה מטומטם!! אין לחסום בכלל כבישים או מקסימום לגרום להאטה. איך מכוניות בטחון נוסעים? אמבוחנסים? חתן כלה או סת מומנים לאירועים או נסיעה לעבודה או מיום עבודה ארוך או משמרת. אסור לתת לבריונים לנהל את המדינה בשביל זה יש משטרה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שעתיים ?? הגזמת !! גג 20 דקות וגם זה ממילא לא עוזר ראה את מחאת הנכים זוכר ??
    צריך להפגין אבל לא לחסום כבישים בשום אופן ובטח לא לזרוק אבנים וכמובן לא להפוך ניידות ולשרוף אותן בושה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר