אלפי כריכים שנתרמו למשפחות נזקקות דרך עמותת 'חיוך שלו'
אלפי כריכים שנתרמו למשפחות נזקקות דרך עמותת 'חיוך שלו'

בעקבות הכתבה ב"ערים" נתרמו אלפי כריכים למשפחות נזקקות דרך עמותת 'חיוך שלו'

הפרויקט החדש שיזמה רייזי קירשנשטיין העומדת בראש עמותת 'חיוך שלו', הרותם עסקים למען הקהילה, כבר נושא פירות. בעקבות הכתבה ב"ערים" פנה לקירשנשטיין ארגון גדול שתרם כ-4,000 כריכים איכותיים של קיבוץ עינת שנותרו מאירוע גדול, למען משפחות נזקקות. קירשנשטיין: "הערבות ההדדית היא כל היופי של עם ישראל"

פורסם בתאריך: 23.6.19 08:24

-->

הצלחה גדולה לפרויקט העסקים למען הקהילה שאותו יזמה רייזי קירשנשטיין, העומדת בראש עמותת 'חיוך שלו'. הפרויקט, שאליו הצטרפו ראשונים בעלי מאפיית ד'פניס ברחובות החדשה, נחשף ב"ערים" ובעקבות הכתבה פנה ביום חמישי לקירשנשטיין ארגון גדול שתרם כ-4,000 כריכים איכותיים של קיבוץ עינת שנותרו מאירוע גדול. הכריכים הועברו למשפחות נזקקות.

רייזי קירשנשטיין: "ברוך השם הפרויקט של עסקים למען הקהילה עושה לו כנפיים ויוצר רשת של קשרים בין אנשים פרטיים, ארגונים וגופים שיכולים ורוצים לתרום, ובין עמותות מסייעות. כבר בעקבות הכתבה אצלכם פנו אליי שני אנשים מקסימים, בעל ואשה, אנשים עובדים ועסוקים שבכל זאת נתנו את הדעת ומצאו את הזמן להגיע בעצמם, להביא את אלפי הכריכים ברכב גדול ולהעלותם עד לבית. הם נתנו מכל הלב והנשמה".

רייזי קירשנשטיין

רייזי קירשנשטיין

עוד מוסיפה קירשנשטיין: "התחלנו בחלוקה אישית בעיר למשפחות שאנו מכירים. פנינו גם לחברי מועצה ולעמותות וארגונים ארציים שהגיעו לקחת מהכריכים. משמח שאנשים שלא מרשים לעצמם פינוקים מקבלים פתאום פינוק שכזה וכולם יוצאים מכך נשכרים. גם לא נזרק אוכל וגם אנשים נהנים ומשמחים משפחות וילדים. אני קוראת לכולנו לשים לב ובמקום לזרוק בגדים, ציוד ומזון, לתרום אותו לעמותות. הערבות ההדדית היא כל היופי של עם ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר