מתן דיל וקארין ברגינסקי
מתן דיל וקארין ברגינסקי

יומיים לפני הבחירות לראשות הלשכה, עו"ד אבי חימי מגיע לחוג בית שמארגנים לו מתן דיל וקארין ברגינסקי ברחובות

עו"ד אבי חימי יגיע היום לחוג בית שמארגנים לו חברי מועצת רחובות עו"ד מתן דיל ועו"ד קארין ברגינסקי, שאומרת: "החלום הוא ליצור שיתופי פעולה למען הציבור בין הלשכה לעורכי הדין הגרים באזור"

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:50

-->

חברי מועצת רחובות, עו"ד מתן דיל ועו"ד קארין ברגינסקי, מזמינים עורכי דין מרחובות והסביבה להיכרות אישית ושיח פתוח עם עו"ד אבי חימי, המועמד לראשות לשכת עורכי הדין, ועו"ד רומי קנבל, המועמדת ליו"ר מחוז מרכז, באירוע שיתקיים היום (ראשון, 20:30) בביתו של דיל.

עו"ד ברגינסקי מבהירה כי מדובר בחוג הבית האחרון לפני הבחירות שאמורות להתקיים מחרתיים: "חשוב שיגיעו כמה שיותר, כי המעורבת של כל אחד ואחת נחוצה. מעבר להיותנו עורכי הדין, מתן ואני גם חברי מועצה שחיים את הציבור ומאמינים בשיתופי פעולה. אנו מאמינים באנשי עבודה אמיתיים שבאו לשפר ולשנות למען הכלל, ולכן בחרנו לתמוך ב"לשכה חזקה" והעומד בראשה עו"ד אבי חימי לראשות הלשכה, ובעו"ד רומי קנבל למחוז מרכז. החלום הוא ליצור שיתופי פעולה למען הציבור בין הלשכה לעורכי הדין הגרים באזור. לפני 6 שנים הקמנו סיוע משפטי בעיריית רחובות והענקנו סיוע לאלפי תושבים. כיום השאיפה היא לנתב ולהעצים את היכולות שלנו על מנת לאפשר ליצור משהו חדש שיבוא לידי ביטוי במתן עזרה ברבדים שונים ולהפוך את רחובות למשהו שלא היה עד כה".

ההזמנה לחוג הבית של עו"ד אבי חימי

ההזמנה לחוג הבית של עו"ד אבי חימי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר