קייטנות בצהרונים ובמרכזי רשת חוויות (צילום אילוסטרציה)
קייטנות בצהרונים ובמרכזי רשת חוויות (צילום אילוסטרציה)

חשיפה: בקרוב תיפתח ההרשמה לקייטנות מיל"ת ברחובות

חבר מועצת רחובות דני מרשה תהה מדוע אין עדיין פרסומים על קייטנות מסובסדות של חוויות במסגרת מיל"ת. בעקבות התערבותם של חבר המועצה שאול צגהון ומנכ"ל העירייה דורון מילברג, פרסום הקייטנות ייצא אל הפועל מחר

פורסם בתאריך: 11.6.19 13:02

-->

חבר מועצת רחובות, דני מרשה, תהה מדוע אין עדיין פרסומים על קייטנות מסובסדות של חוויות במסגרת מיל"ת (מסגרות יום לימודיות תוספתיות), המיועדות לאוכלוסיות חלשות.

מרשה: "קיבלתי לאחרונה עשרות פניות מתושבים שביקשו לדעת מדוע אין עדיין רישומים לקייטנות מסובסדות במסגרת מיל"ת. כידוע, הקייטנות הללו מסייעות לאוכלוסיות חלשות ולמעוטי יכולת לרשום את ילדיהם לקייטנות החופש הגדול ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי לא להבדיל אותם משאר ילדי העיר. אני רוצה לציין כי חלק לא מבוטל מהפונים הם יוצאי העדה האתיופית, וכנציגם במועצת העיר מוטלת עליי החובה לדאוג לכל ילד וילדה, שיהיו חלק אינטגרלי מפסיפס החברה. ממה שהבנתי העירייה ורשת חוויות מקבלים תקציבים נוספים לטובת פעילות ליוצאי העדה האתיופית, ועל כן אני דורש לדאוג לילדי העיר שלהוריהם אין את האפשרות לרשום אותם לקייטנות במחירים הקיימים".

דני מרשה

דני מרשה

 

לאור דבריו של חבר המועצה מרשה, פנינו ב"ערים" לתגובת העירייה. במקביל, חבר המועצה המחזיק בתיק השכונות, שאול צגהון, נפגש עם מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן ועם מנכ"ל העירייה דורון מילברג.

צגהון: "נפגשתי עם מנהלת האגף החינוך וביקשתי שהנושא יטופל בדחיפות. היא עדכנה שחוויות צריכים להוציא פרסום. לאחר מכן נפגשתי עם מנכ"ל העירייה. הוא בירר את הנושא וכבר מחר (רביעי) ייצאו הפרסומים לקייטנת מיל"ת. אני מודה לדורון מילברג על ההבנה והמענה המיידי".

שאול צגהון

שאול צגהון

 

ל"ערים" נודע כי מילברג שוחח על הנושא עם ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, הבהיר לו את חשיבות פרסום הקייטנות בהקדם, ומדהלה התחייב כי מחר ייצא הפרסום ברשת לרווחת התושבים.

מחיר הקייטנות צפוי לעמוד על 400 שקלים ליום קצר ו-900 שקלים ליום ארוך לכל התקופה.

דורון מילברג

דורון מילברג

תגובת רשת חוויות: "ההרשמה לקייטנות מיל"ת נפתחה במרכזים הקהילתיים ובמהלך הימים הקרובים תיפתח ההרשמה באתר האינטרנט של רשת חוויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר